Add3 Skrivet 27 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2004 Det känns bättre med det gamla goda 1.3 men 2.0 var inte dumt det heller.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 27 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2004 vaddå för 23:00-grej?? vad pratar vi om här? Och förresten, hultan, hur mycket kostar ett 1,3-forum per månad? och 2.0.0? skulle vara intressant at veta hur mycket medlemmarna här kunde tänka sig betala för att det ska överleva, detta forum Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 27 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 september, 2004 Både 1.3 och 2.0 är gratis, fram tills nu. Dvs, vi kan inte göra några nya uppdateringar. Eftersom 1.3 är stabilare, väl genomkört och har mindre buggar så är det ett mycket bättre val än 2.0. Skulle vi vilja gå över till 2.0 i framtiden så kan vi alltid göra det, men det går aldrig att gå tillbaka sedan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 28 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2004 Så surt, alla mina post jag skrev i går är borta.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 28 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2004 Så surt, alla mina post jag skrev i går är borta.. Jo det är nog lite surt. Du kan ju alltid skriva om dom om du orkar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 28 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2004 yay! loggan funkar igen Den fixades för mig igår automatiskt (Firefox) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 28 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2004 Den fixades för mig igår automatiskt (Firefox) Samma här! Fast i början var den knäpp... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 28 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2004 Samma här! Fast i början var den knäpp... w0rd var lika för mig. Men det fixade sig sen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts