SlimPimp Skrivet 26 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2004 Vad gör ni när SA släpps i Staterna? Jag kommer iaf inte att kolla några GTA Sajter alls tills jag har det själv! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 26 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2004 Vänta tills det släpps i europa, vad annars? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
janne5050 Skrivet 26 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2004 Varför då om man får fråga? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlimPimp Skrivet 26 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 september, 2004 Vänta tills det släpps i europa, vad annars? Jag menade om ni kommer att kolla massa GTA forum o.s.v , själv vill jag inte höra vad Amerikanerna tycker om spelet, vad man kan göra o.s.v! Jag vill skapa min egen uppfattning, och upptäcka saker som R* kanske inte har bekräftat för mig själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 26 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2004 Jag menade om ni kommer att kolla massa GTA forum o.s.v , själv vill jag inte höra vad Amerikanerna tycker om spelet, vad man kan göra o.s.v! Jag vill skapa min egen uppfattning, och upptäcka saker som R* kanske inte har bekräftat för mig själv. Skriv det då... Jag kommer nog inte kunna hålla mig från att kolla på vad amerikanarna tycker, mohahaha. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 26 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2004 som ja har skrivit tidigare i nån trår tror ja, ja kommer banna allt som har me gta å göra fram tills ja köper det, då kommer ja fortsätta banna det tills ja låst upp städerna å lite så =P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 26 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2004 Jag kommer iaf inte att kolla några GTA Sajter alls tills jag har det själv! GTAsajten kommer du alltid kunna kolla på i alla fall. Vi kommer inte att avslöja något som förstör, bara trimma upp viljan att spela till max Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AgamemnoN Skrivet 26 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2004 (redigerad) Kommer nog inte vara på några gta sidor alls när det släpps i usa och sen när jag har det själv så kommer jag knappt va inne på internet alls edit: låter bra Hultenius, ska komma ihåg det Redigerad 26 september, 2004 av AgamemnoN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlimPimp Skrivet 27 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 september, 2004 GTAsajten kommer du alltid kunna kolla på i alla fall. Vi kommer inte att avslöja något som förstör, bara trimma upp viljan att spela till max Fan, det låter bra det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 27 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2004 kommer inte ens ha tid till GTAsajten när ja har spelet :'( , men när välsingnelsen lagt sej låvar ja att hälsa på dig hultan( asså på sajten) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gangzta Skrivet 27 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2004 :'( Snyft, kommer vänta tills det kommer till pc som jag alltid gjort... men kommer förmodligen spela det hos nån polare innan dess... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samminen Skrivet 27 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2004 Jag kanske kommer spela på mitt spel när jag får det.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 28 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2004 Jag kanske kommer spela på mitt spel när jag får det.... ?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SteelWolf Skrivet 28 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2004 Kommer leta ljus och lykta efter en beskrivning på hur kontrollerna är. Det är det enda jag är orolig för att dom har ändrat helt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 28 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2004 Kommer leta ljus och lykta efter en beskrivning på hur kontrollerna är. Det är det enda jag är orolig för att dom har ändrat helt. Det har dom garanterat inte.. annars brukar du kunna ändra i inställningar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SteelWolf Skrivet 29 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2004 Det har dom garanterat inte.. annars brukar du kunna ändra i inställningar.. Jo visserligen men har ju blivit lite nojjig efter Driv3r incidenten. Skitgrymt spel men jag bytte in det efter 2 dagar pga av cpiga kontroller som inte gick att ställa om. Men jag hoppas att dom inte har gjort för stora ingrepp i styrningen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts