Carolus XII rex suenica Skrivet 26 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2004 Pallar inte vänta ett år på att GTA SA kommer till dator så jag har bestämt för att köpa ett ps2.. Några frågor: *Är det värt att vänta på det lite nyare ps2 som kommer 1november? *Vart kan man köpa det billigast? Ica maxi är väll billiga? *Pajar Ps2 lätt? *Är det värt att köpa det? fortfarande osäker... //carolus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 26 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2004 Kunde du inte ha kollat 2 trådar upp? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 26 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2004 Kunde du inte ha kollat 2 trådar upp? När han skrev denna tråd var den en tråd ned men...jaja. Ehum - jo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carolus XII rex suenica Skrivet 26 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 september, 2004 skit samma då, men om ni inte kan svara på frågorna behöver ni inte skriva ngt annat heller................ Spammare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 26 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2004 skit samma då, men om ni inte kan svara på frågorna behöver ni inte skriva ngt annat heller................ Spammare. eh, nej, de berättar för dig att det redan finns en tråd om detta, hur ska du annars få reda på det? du verkar ju inte kunna hitta den själv... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 26 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2004 (redigerad) skit samma då, men om ni inte kan svara på frågorna behöver ni inte skriva ngt annat heller................ Spammare. Spammare? Innan man startar en tråd så ska man kolla upp att det inte finns en liknande tråd som iallafall är någolunda aktiv. I detta fall så var det faktiskt en tråd om ps2 just nedanför din... Redigerad 26 september, 2004 av okka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carolus XII rex suenica Skrivet 26 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 september, 2004 Den handlar inte precis om mitt ämne.. Nu har fyra personer svarat, men jag hari nte fått ngt svar....................................................................................... nu har jag redan startat en tråd om detta då kan ni lika gärna svara eftersom det redan är gjort och kan inte ändras................ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 27 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2004 Jag skrev föjande på IPB 2 : Jag tycker att PS2 har bäst utbud av spel. Men xboxen är mer framtids säker om man tänker på vad man kan göra med den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts