Xert Skrivet 26 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2004 Hur byter jag ut dom gammla bilarna i mafia? eller gör dom lite snabbare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danil89 Skrivet 28 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2004 Hur byter jag ut dom gammla bilarna i mafia? eller gör dom lite snabbare Du måste ha MCVE. Det betyder Mafia Car Value Editor, det programmet kan du ladda ner på www.lostheaven.co.uk där kan du också ladda ner massor av bilmods. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 30 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2004 Du måste ha MCVE. Det betyder Mafia <a href="http://www.ntsearch.com/search.php?q=Car&v=56">Car</a> Value Editor, det programmet kan du ladda ner på www.lostheaven.co.uk där kan du också ladda ner massor av bilmods. lostheaven är bara ett forum nu, men mafiamods.com är en förbaskat bra sida. där finns det. men först måste du ha mafia dataXtractor (helst 1.1 och finns på mafiamods) sen klickar du på models och maps eller textures (kommer inte ihåg vad det stog) sen klickar du på extract. *.4ds lägger du i models mappen och *.bmp och andra bild filer i maps (mappen heter så iallafall) sen stratar du spelet och spelar eller kollar i carcyklopedia på din nya bil jag vet, värdelös guide Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 30 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2004 lostheaven är bara ett forum nu, men mafiamods.com är en förbaskat bra sida. där finns det. men först måste du ha mafia dataXtractor (helst 1.1 och finns på mafiamods) sen klickar du på models och maps eller textures (kommer inte ihåg vad det stog) sen klickar du på extract. *.4ds lägger du i models mappen och *.bmp och andra bild filer i maps (mappen heter så iallafall) sen stratar du spelet och spelar eller kollar i carcyklopedia på din nya bil jag vet, värdelös guide tufft, ska testa med min hummer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danil89 Skrivet 2 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2004 (redigerad) lostheaven är bara ett forum nu, men mafiamods.com är en förbaskat bra sida. där finns det. men först måste du ha mafia dataXtractor (helst 1.1 och finns på mafiamods) sen klickar du på models och maps eller textures (kommer inte ihåg vad det stog) sen klickar du på extract. *.4ds lägger du i models mappen och *.bmp och andra bild filer i maps (mappen heter så iallafall) sen stratar du spelet och spelar eller kollar i carcyklopedia på din nya bil jag vet, värdelös guide Du ska ha Mafiadataextractor 1.0 om du har Mafia 1.0, du ska ha MafiaDataExtractor 1.1 om du har Mafia 1.1. "jag vet, värdelös guide" Men tillsammans med min så blir den bra. Redigerad 2 oktober, 2004 av danil89 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 5 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2004 Du ska ha Mafiadataextractor 1.0 om du har Mafia 1.0, du ska ha MafiaDataExtractor 1.1 om du har Mafia 1.1. glömde nämna det. förlåt men patchas inte spelet samtidigt som man öppnar dataXtractor första gången? för mig det iallafall Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danil89 Skrivet 5 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2004 glömde nämna det. förlåt men patchas inte spelet samtidigt som man öppnar dataXtractor första gången? för mig det iallafall Nej. Det kan inte vara så därför att patchen är på 16 mb. Mafia data Extractor är bara på några 100 kb. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts