Jump to content

Hur byter man bilar?

Xert
 Share

Recommended Posts

Du måste ha MCVE. Det betyder Mafia <a href="http://www.ntsearch.com/search.php?q=Car&v=56">Car</a> Value Editor, det programmet kan du ladda ner på www.lostheaven.co.uk där kan du också ladda ner massor av bilmods. ;)

lostheaven är bara ett forum nu, men mafiamods.com är en förbaskat bra sida. där finns det. men först måste du ha mafia dataXtractor (helst 1.1 och finns på mafiamods) sen klickar du på models och maps eller textures (kommer inte ihåg vad det stog) sen klickar du på extract. *.4ds lägger du i models mappen och *.bmp och andra bild filer i maps (mappen heter så iallafall) sen stratar du spelet och spelar eller kollar i carcyklopedia på din nya bil :ermm:

jag vet, värdelös guide :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

lostheaven är bara ett forum nu, men mafiamods.com är en förbaskat bra sida. där finns det. men först måste du ha mafia dataXtractor (helst 1.1 och finns på mafiamods) sen klickar du på models och maps eller textures (kommer inte ihåg vad det stog) sen klickar du på extract. *.4ds lägger du i models mappen och *.bmp och andra bild filer i maps (mappen heter så iallafall) sen stratar du spelet och spelar eller kollar i carcyklopedia på din nya bil :ermm:

jag vet, värdelös guide :lol:

tufft, ska testa med min hummer ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

lostheaven är bara ett forum nu, men mafiamods.com är en förbaskat bra sida. där finns det. men först måste du ha mafia dataXtractor (helst 1.1 och finns på mafiamods) sen klickar du på models och maps eller textures (kommer inte ihåg vad det stog) sen klickar du på extract. *.4ds lägger du i models mappen och *.bmp och andra bild filer i maps (mappen heter så iallafall) sen stratar du spelet och spelar eller kollar i carcyklopedia på din nya bil  ;)

jag vet, värdelös guide :(

Du ska ha Mafiadataextractor 1.0 om du har Mafia 1.0, du ska ha MafiaDataExtractor 1.1 om du har Mafia 1.1.

"jag vet, värdelös guide" :P

Men tillsammans med min så blir den bra. ;)

Redigerad av danil89
Länk till kommentar
Dela på andra sidor