Lindström Skrivet 26 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2004 Ja hur installerar man en save fil ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 26 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2004 Bara at lägga dem i mina dokument\gta vice city user files.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 26 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 september, 2004 Tack för snabbt svar . Vart kan jag lägga den ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 26 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2004 Vart kan du lägga vad? Har du svårt att läsa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 26 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 september, 2004 Ja men asså jag har installerat Ultimate vice city & då kan man ju inte ladda ett spel för då hänger det sig . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 26 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2004 Det stämmer... du måste ha en savegame sparat i UVC. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 27 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2004 alla sparfiler sparade med en omoddad main.scm funkar enbart med original-main.scm. Om du moddat den funkar de inte till den nya. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts