Simon_ume Skrivet 26 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2004 Har ni sett i början av den nya trailern att de är en nyhetshelikopter och en polishelikopter. Kanske så förljer tv med när man blir jagad av polisen? Cool, realistisk detalj! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AgamemnoN Skrivet 26 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2004 Skulle vara ännu coolare om man skulle kolla på det på en tv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Beaver Skrivet 26 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2004 Det vore häftigt. Då kanske man får lite logiska förklarningar på sin Media Level! Personligen har jag dock svårt att urskilja vilken som är vilken och om det faktiskt är polis- och nyhetshelikoptrar, men man kan ju hoppas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 26 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2004 haha åka förbi en elaffär (liknande expert eller nåt) å se sig själv bli jagad på alla skyltfönster tvs =P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AgamemnoN Skrivet 26 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2004 haha åka förbi en elaffär (liknande expert eller nåt) å se sig själv bli jagad på alla skyltfönster tvs =P Haha, ja exakt, va nåt sånt jag också tänkte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 26 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 september, 2004 Det vore häftigt. Då kanske man får lite logiska förklarningar på sin Media Level! Personligen har jag dock svårt att urskilja vilken som är vilken och om det faktiskt är polis- och nyhetshelikoptrar, men man kan ju hoppas. Man ser strålkastaren på polishelikoptern, man ser ju i första trailern en helikopter som lyttrar ovanför polishelikoptern. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
snake_bite Skrivet 26 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2004 Har ni sett i början av den nya trailern att de är en nyhetshelikopter och en polishelikopter. Kanske så förljer tv med när man blir jagad av polisen? Cool, realistisk detalj! Håller värkligen med dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 26 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2004 Det vore häftigt. Då kanske man får lite logiska förklarningar på sin Media Level! Personligen har jag dock svårt att urskilja vilken som är vilken och om det faktiskt är polis- och nyhetshelikoptrar, men man kan ju hoppas. kpmmer inte ihåg var ja såg de men dom hade zoomat på en heli o sett att de stod VCN på.......asså nyhetskanalen i vc Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AgamemnoN Skrivet 26 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2004 kpmmer inte ihåg var ja såg de men dom hade zoomat på en heli o sett att de stod VCN på.......asså nyhetskanalen i vc Men VCN, det borde väl stå för typ Vice City News/Network eller liknande, vad skulle den helikoptern göra i San Andreas? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 27 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2004 Kanske kommer från Vice City för att filma händelsen! Nä men jag vet inte Cool detalj, velat ha så sen GTA3 att man skulle kunna se på TV att man gjort grejor, bankrån och så tex. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 27 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2004 Jaså, jag såg visst inte det! Min önskan kommer alltså gå i uppfyllelse, kanske... (Heli-cam)... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fisken_91 Skrivet 30 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2004 de vore ju as bra isåfall.. gå och staila lite inför kameran nej men hoppas de blir så, för r* så e inget omöjligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts