Jump to content

Min kompis har SA

momo
 Share

Recommended Posts

Det är långt ifrån omöjligt - någon på Rockstar kan ha läkt en build men sannolikheten är lika stor som en myra på solen - väldigt, väldigt liten. Hälsa 'din kompis' att han borde skaffa Norton.

Men ändå, om det hade läckt så tror jag nog att det skulle vara en ganska stor nyhet...

Dessutom så är jag väldigt tveksam till att dom ens skulle ha en färdig PC version, antar att det e en sån han påstår att han laddat ner?

Möjligtvis om någon skulle fått tag i källkoden och fixat med den eller nåt, men än en gång, då skulle man nog ha hört talas om det...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men ändå, om det hade läckt så tror jag nog att det skulle vara en ganska stor nyhet...

Dessutom så är jag väldigt tveksam till att dom ens skulle ha en färdig PC version, antar att det e en sån han påstår att han laddat ner?

Möjligtvis om någon skulle fått tag i källkoden och fixat med den eller nåt, men än en gång, då skulle man nog ha hört talas om det...

Det är dock inte omöjligt att föra över ett PS2 spel till dator, även om det inte går att köra. Det är väll så dem kodar det, eller..?

Aja. Ville bara påpeka att det inte är omöjligt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är dock inte omöjligt att föra över ett PS2 spel till dator, även om det inte går att köra. Det är väll så dem kodar det, eller..?

Aja. Ville bara påpeka att det inte är omöjligt.

Det e det säkert, har ingen aning ^_^

Vet inte så mycket om det, ville bara påpeka att det verkar väldigt tveksamt att han har det ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

1. din kompis är mytoman =P 2. nej det är inte olagligt.

det e vist olagligt att lada ner spel men om han har det måste det va en läcka och han har kanske har det till emulator eller vad det än heter

i min skola har många sakt att dom har den sen allt har avslöjat sig ^_^

men hopas at inte det blir enu mer försenat ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

det e vist olagligt att lada ner spel men om han har det måste det va en läcka och han har kanske har det till emulator eller vad det än heter

i min skola har många sakt att dom har den sen allt har avslöjat sig  ^_^

Herregud, lär dig stava.

Även om det var en läcka kommer det inte betyda att spelet blir försenat.

Redigerad av Beaver
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är inte olagligt att ladda ner, men lägga ut....

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

som foxman påpekar här är det INTE olagligt att ladda ner, bara olaglit att sprida copyrightskyddat mm material. Det skulle bli lagändring vid nyårskiftet 2003/2004 men det blev inte det och om det blir nåt blir det tidigast vid nyårsskiftet 2004/2005.

PS. Hipp Hipp - Svenska för nybörjare. DS.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...