Jump to content

Flygplan......


 Share

Recommended Posts

okka:Jag har väldigt lätt för att bli mätt på en enda tårtbit.. >_<

Men är GTA-spelen så väldigt realistiska egentligen? Själv tycker jag inte det, men det får stå för dig.

Visst kan man inte sätta in GTA i en av de genrerna, jag menade vad det är mest likt. Och det är definitivt inte en simulator.

Synd, tårtan verkar väldigt god...

Om GTA är realistiskt? Iallafall på en spelnivå, och mycket har att göra med friheten. Nu med SA låter det som om det kommer ta ännu ett steg närmare en mer realistisk flykt från verkligheten. Synd att du redan är mätt...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Synd, tårtan verkar väldigt god...

Om GTA är realistiskt? Iallafall på en spelnivå, och mycket har att göra med friheten. Nu med SA låter det som om det kommer ta ännu ett steg närmare en mer realistisk flykt från verkligheten. Synd att du redan är mätt...

Nu var det ju inte hela SA-tårtan jag pratade om, utan bara den som handlade om flygplanens realism och allt det jag redan har nämnt.

Hela SA-tårtan verkar bli vädligt god, det håller jag med om. Och jag hoppas verkligen att det kommer bli ett förbannat bra spel =)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

är det bara jag som har tänkt på att i trailern så kanske det bara var en filmsekfens när man flög från en stad till en annan( alltså inte att man flög själv, utan "flygturen var förprogramerad" >_< ), fö ja har läst att det e en flygplats vid varje stad.

e väl bara bra om dom har nån form av förprogrammerad flygning så man kan komma fort till en annan stad, men tror inte att det skulle betyda att man inte skulle kunna flyga själv, det tvivlar jag starkt på...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...