Danne Skrivet 18 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2002 Jag behöver hjälp! Jag har inga uppdrag. Jag har gjort club uppdragen, print uppdragen, Mc uppdragen, Rock snubarnas uppdrag, Phils uppdrag, woodoo tjejens uppdrag, Killen i kafét som säger att man måste vara en man. Men jag har inte gjort alla telefon uppdrag. jag har gjort 152 uppdrag har klarat 57%..... Har jag gjort alla uppdragen?????? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Danne Skrivet 18 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 november, 2002 En sak till jag har också taxi uppdragen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nino Skrivet 18 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2002 Har du klarat själva storyn eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Danne Skrivet 18 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 november, 2002 Ja jag har klara dom uppdragen som man får när man inte köper hus också. Och jag har klarat alla telefon uppdragen nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
addeusa Skrivet 18 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2002 Alla telefonuppdrag? det finns väl bara 2st! (en vid hotelet och en viid flygplatsen!) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nino Skrivet 18 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2002 Om du har klarat det sista uppdraget vid din villa, dvs. när du ska döda Lance & Forelli så vet jag inte om det finns några mer uppdrag. Om du inte har klarat det så måste du göra så att 6st av dina företag genererar pengar. När du har gjort det så kommer det att ringa från Print Works. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 18 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2002 Alla telefonuppdrag? det finns väl bara 2st! (en vid hotelet och en viid flygplatsen!) Jag gjorde runt 5 st Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
addeusa Skrivet 18 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2002 Va, efter cop land finns det ingen rosaring vid V:et!!??? (var var eran?) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Danne Skrivet 18 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 november, 2002 Vad menas med genererar??????? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ge ta a Vajs Sitty Skrivet 18 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2002 Va, efter cop land finns det ingen rosaring vid V:et!!??? (var var eran?) jag tror den finns i baraen inne i huset...direkt till vänster Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Leone Skrivet 18 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2002 Vad är det för "MC" uppdrag alla pratar om? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts