STATUS Skrivet 26 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2004 Flera rykten säger att kändisar kommer finnas me i AS??? Några av dom skulle isåfall vara Britney Spears, Marilyn Manson och Eminem... Kan någon bekräfta detta? Eller är det så mycket "bull" över AS... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 26 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2004 Vart har du läst det? Aftonbladet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kahuna Skrivet 26 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2004 Ska det vara kändisar med i AS?du menar väl SA... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tejwarius Skrivet 26 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2004 Vart har du läst det? Aftonbladet? Hehe. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 26 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2004 Britney var väl inte ens 10 när spelet "utspelar" sig.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 26 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2004 Ska det vara kändisar med i AS?du menar väl SA... Nej , 'Grand Theft Auto: Andreas San' ska det vara.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 26 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2004 Britney var väl inte ens 10 när spelet "utspelar" sig.. å andra sidan, hur gammal var Jenna Jameson aka Candy Suxxx när Vice City utspelar sig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 26 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2004 å andra sidan, hur gammal var Jenna Jameson aka Candy Suxxx när Vice City utspelar sig? Candy Suxx är bara fiktion. Den är inte ens baserad på Jenna Jameson utan hon gav endast rösten till karaktären.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tejwarius Skrivet 26 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2004 (redigerad) Va?, gjorde hon? Det hade jag totalt missat. Men ni visste väl att rösten till den där gamla damen som ropar ut i taxibilarna (som Tommy Vercetti snackar med då han köper Kaufman Cab) är Debbie Harry, sångerskan i Blondie. Det tycker jag är coolt! Ni kanske såg det inslaget på Sen kväll med Luuk? Redigerad 26 september, 2004 av tejwarius Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 26 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2004 Va?, gjorde hon? Det hade jag totalt missat. Men ni visste väl att rösten till den där gamla damen som ropar ut i taxibilarna (som Tommy Vercetti snackar med då han köper Kaufman Cab) är Debbie Harry, sångerskan i Blondie. Det tycker jag är coolt! Ni kanske såg det inslaget på Sen kväll med Luuk? Jaså? Tyckte rösten lät bekant.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 26 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2004 Va?, gjorde hon? Det hade jag totalt missat. Men ni visste väl att rösten till den där gamla damen som ropar ut i taxibilarna (som Tommy Vercetti snackar med då han köper Kaufman Cab) är Debbie Harry, sångerskan i Blondie. Det tycker jag är coolt! Ni kanske såg det inslaget på Sen kväll med Luuk? Jajemen! VC hade ju många kändisar på "röstlistan", höhö. Det kommer nog bli ett antal i San Andreas också... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
STATUS Skrivet 26 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 september, 2004 Vart har du läst det? Aftonbladet? Haha ja man kan nästan tro det haha Nä det är på en DC hub... "Amerikansk" sådan... Vet att det är mycket skitsnack där men tänkte att något är la sant det dom säger hehe Till: kahuna Ja jag såg det... Det ska själv klart vara SA =) Får skylla på tangentbordet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 27 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2004 Candy Suxx är bara fiktion. Den är inte ens baserad på Jenna Jameson utan hon gav endast rösten till karaktären.. trodde han menade att dom skulle medverka med sina röster.. ursäääkta miig =P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 27 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2004 Hehe. *puss* *puss* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
STATUS Skrivet 27 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 september, 2004 *puss* *puss* Hmm? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solid_X Skrivet 28 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2004 ja har hört att en rappare ska få ha rösten till nån (fake tror jag) eller så menade dom 50 Cent men han ska ju inte vara med... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
STATUS Skrivet 28 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 september, 2004 ja har hört att en rappare ska få ha rösten till nån (fake tror jag) eller så menade dom 50 Cent men han ska ju inte vara med... Tror SA kommer bli som VC, dock den ända skillnaden är la att det är en annan stad och andra uppdrag. Men grafiken lär la vara den samma... Samma kantiga armar och händer... Dom kan ju göra bättre men näää... BUUU Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 28 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2004 ja har hört att en rappare ska få ha rösten till nån (fake tror jag) eller så menade dom 50 Cent men han ska ju inte vara med... Ice T har rösten till Mad Dog och The Game (nån ny G-Unit-värvning, usch...) till någon annan karaktär. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts