Cortez Skrivet 26 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2004 Var kan man få Ps2 så billigt som möjligt? Inte begagnat... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 26 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2004 tradition är rätt billiga. annars kan du ju typ kolla på pricerunner.se? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mobacko Skrivet 26 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2004 Ica Maxi är billiga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 26 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2004 ONOFF eller Siba nåt såntdär Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 26 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2004 Men köp de i Maxi! 999:- är ingenting. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 26 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2004 Vänta tills den nya PS2'an släpps senare i höst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 26 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2004 Vänta tills den nya PS2'an släpps senare i höst. Någon som har prisuppgift på den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 26 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 september, 2004 Vänta tills den nya PS2'an släpps senare i höst. Kan inte!!! Måste ha både det och GTA:SA nu!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 26 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2004 Någon som har prisuppgift på den? Jag läste någon stans att den skulle kosta någonting runt 1.500kr och 1.600kr Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 26 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2004 Jag sitter också i samma sits, behöver ett billigt playstation 2 som jag ska köra mitt då nyköpta San Andreas på, men jag tar hellre ett begagnat! Har någon någe tips på begagnatfronten i Ps2 världen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 26 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2004 Det stog att den nya ps2 skall kosta lika mycket som ps2an gör nu, men jag tvivlar på det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 26 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2004 Jag sitter också i samma sits, behöver ett billigt playstation 2 som jag ska köra mitt då nyköpta San Andreas på, men jag tar hellre ett begagnat! Har någon någe tips på begagnatfronten i Ps2 världen? Blocket and tradera is your friend Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 26 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2004 (redigerad) Blocket and tradera is your friend Jajemen, men jag är så kass...haha. Redigerad 26 september, 2004 av okka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 26 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2004 Jajemen, men jag är så kass...haha. Be tuff and take no shit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 26 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2004 Be tuff and take no shit Tack, jag behöver verkligen självförtroende. Blocket-träsket är stort, och jag behöver all kraft och mod jag kan få. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 26 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2004 okka köp ett nytt ps2 istället, jag tittade nämligen runt lite och alla är svindyra med sina ps2, billigare att köpa ett nytt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 26 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2004 okka köp ett nytt ps2 istället, jag tittade nämligen runt lite och alla är svindyra med sina ps2, billigare att köpa ett nytt Har funderat på det, men eftersom ett begagnat är oftast billigare så.... Tycker ni att det är värt att köpa ett beg. ps2 med spelet Turok för 1095 kr? Tror att jag ska köpa det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 26 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2004 Har funderat på det, men eftersom ett begagnat är oftast billigare så.... Tycker ni att det är värt att köpa ett beg. ps2 med spelet Turok för 1095 kr? Tror att jag ska köpa det... Turok är kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 26 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2004 Turok är kul ...betyder det att det är värt det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 26 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2004 ...betyder det att det är värt det? Typ? Ja.. Skjuta dinos! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts