Simon_ume Skrivet 26 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2004 (redigerad) Kan nån säga varför trailern inte funkar nå bra för mig? När typ ett flygplan flyger förbi så blir de en lång sträng med färg efter! Och första trailern hackar så man knappt kan se nåt! Säg varför de blir så och vad jag ska göra! :'( Kan nån svara?! Är de bara jag som har de är problemet?? ps. jag startade den här topicen för att få svar så skriv inte att den är onödig! Redigerad 26 september, 2004 av Simon_ume Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 26 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2004 Men lite mer info tack? vad har du för datorspecifikationer? Har du uppgraderat till de nyaste drivrutinerna och nyaste versionen på Media Player eller den spelaren du använder? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 26 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 september, 2004 På den första trailern kör ja Quick time och på den nya Media Player. Jag ska försöka uppgradera Media Player och se om de funkar. Tack för den hjälpen iaf! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts