Mr.Magic Skrivet 26 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2004 Min data och min skärm är konstiga. När jag ska sätta på skärmen så släcks den bara och dör totalt. Då drar jag ur El sladden och låter den va ute i ungefär 1 min sen stoppar jag in den. Den funkar inte då gör jag likadant igen ungefär 5 gånger då funkar den. Men sen när jag sätter på datan så kommer det två val man kan välja på det ena står det Windows XP (bootscreen) den andra står det bara Windows XP då tar jag den med bootscreen. Då kracshar datan helt. då drar jag ut el sladden från datan(lol) och sätter in den, provar igen. efter ett tag funkar den. men det är ändå störande att hålla på med det varje gång jag sätter på datan. är det någon som vet vad problemet är? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 26 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2004 www.sweclockers.com/forum Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 26 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2004 (redigerad) http://forum.sweclockers.com/ PS: Om du ska skriva där skriv då datorn som det heter och inte "datan". Redigerad 26 september, 2004 av GTA3 freak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts