oscarw_89 Skrivet 26 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2004 (redigerad) Jag fattar visst!!! Men i sånna fall borde SA vara 16-24 gånger större änn VC!! Slut på mobbandet av den logiska ...!! Redigerad 26 september, 2004 av oscarw_89 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AgamemnoN Skrivet 26 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2004 Jag fattar visst!!! Men i sånna fall borde SA vara 16-24 gånger större änn VC!! Slut på mobbandet av den logiska ...!! Har du vart inne på den där tråden som dom skrev om i nyheterna för ett tag sen? Snubben svarade på en fråga där om hur stor kartan såg ut i jämförelse med VC, har för mig att han svarade att den såg ungefär tio ggr så stor ut... Du kan ju kolla in det iaf: http://www.gamepro.com.au/index.php?msgid=1296810645&cid=9 Va inte meningen o mobbas förresten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 26 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2004 Har du vart inne på den där tråden som dom skrev om i nyheterna för ett tag sen? Snubben svarade på en fråga där om hur stor kartan såg ut i jämförelse med VC, har för mig att han svarade att den såg ungefär tio ggr så stor ut... Du kan ju kolla in det iaf: http://www.gamepro.com.au/index.php?msgid=1296810645&cid=9 Va inte meningen o mobbas förresten Orkar inte, men tror dig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 26 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2004 Jag fattar visst!!! Men i sånna fall borde SA vara 16-24 gånger större änn VC!! Slut på mobbandet av den logiska ...!! Håller faktiskt med dig, att den där lilla snuttet ska ta 40 minuter och hela området ska vara 4-5 ggr större än VC hänger inte ihop. Men såklart - man vet ju inte vars i Los Santos dom började färden, kan mycket gärna ha varit längst bort. För isånnafall är det iallafall lite mer logiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samminen Skrivet 26 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2004 Men 4-6 större än VC e nog ganska troligt. Tänk er VC´s karta hela kartan med gränser alltså. Kartan tvärsöver en gräns till den andra ( inte landgränsen utan den som går i vattnet asså ). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 26 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2004 (redigerad) Har gjort en ny ihop klippning (bättre tycker jag)! EDIT: Färgerna blev lite fula i gif, men den riktiga filen tar 2506 kbyte så aja! Redigerad 26 september, 2004 av oscarw_89 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AgamemnoN Skrivet 26 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2004 Har gjort en ny ihop klippning (bättre tycker jag)! EDIT: Färgerna blev lite fula i gif, men den riktiga filen tar 2506 kbyte så aja! bra jobbat, ser snyggt ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 27 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2004 bleh Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
slush Skrivet 27 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2004 (redigerad) ser riktigt mysigt ut, men om man ska åka bil från det där första stället till det sista, så får man ju åka runt hela skiten, kommer ju ta minst 120 minuter att cykla vilket är väldigt jobbigt, eller kommer det byggas en extra bro? som några byggarbetare gjort jätte snabbt (med andra ord, lego bro) Edit: lekte lite med paint.. (rätta mig om jag har fel) Där i SF (se ring) så går ju bron till nästa stad och har en liten fet motorväg också. tror det fanns bilder på bron. och där i LS så finns också en motorväg som ser lika söt ut, bara det att det är en liten plupp (vid ring) där den slutar, ändå har dom rondeller som åker upp åt alla håll. kan det vara en liten extra bro som blir klar när man kommit till sista ön?, det har säkert snackats om det här och säkert så står det någonstans men jag har itne tid att leta Redigerad 27 september, 2004 av slush Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 27 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2004 Denna postades under tiden forumet var uppdaterat, så det är cred till den som la upp den då... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 27 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2004 Denna postades under tiden forumet var uppdaterat, så det är cred till den som la upp den då... Ojoj fan vilken fin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
slush Skrivet 27 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2004 neeee :< jag ville ha den bilden, jävla paint som inte vill vara så snabbt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 27 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2004 vart leder Gant Bridge? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 27 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2004 Till Las Ventura skulle jag gissa på... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 27 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2004 (redigerad) Till Las Ventura skulle jag gissa på... tveksamt kika på kartan.. saken som går rakt ut i h-e där uppe i vänstra hörnet är la gant bridge? kanske går ut till landskap och en väg som leder till LV =P Redigerad 27 september, 2004 av Rockaway Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 27 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2004 Ska fixa en färglad karta snart... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
slush Skrivet 27 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2004 rockaway, jag tror inte det är en bro (om du menar den exakt längst upp till vänster) det är nog en del av hamnen (rätta mig om jag har fel) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ryda Skrivet 27 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2004 Visst är det Gant Bridge som är uppe i vänster hörn. Kollar man på kartan och bilderna på officiella så syns det bättre. Jag funderade också på vart bron leder. Antingen går den rakt ut i ingenstans, men troligare är väl att den leder till någon smal landremsa, som sedan sitter ihop med Bone County och LV. Jag vet inte, men det är inte mycket plats det kommer att finnas norr om bron. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 27 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2004 OMG! är allt det här inringade landsbyggd? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AgamemnoN Skrivet 28 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2004 och där i LS så finns också en motorväg som ser lika söt ut, bara det att det är en liten plupp (vid ring) där den slutar, ändå har dom rondeller som åker upp åt alla håll. kan det vara en liten extra bro som blir klar när man kommit till sista ön?, det har säkert snackats om det här och säkert så står det någonstans men jag har itne tid att leta Tänkte, tror du det kan vara en tunnel kanske? Hoppas det e en tunnel, gillar tunnlar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts