tejwarius Skrivet 25 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2004 Har kollat igenom alla nu och den med flygningen är helt klart finast. Jag eftersöker en ihopklippt video-fil där alla sekvenser finns med. Någon som vet om det finns upplagt på typ gamespot än? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Johnson Skrivet 25 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2004 (redigerad) Flygningen runt chiliad var klart snyggast. Där såg man verkligen att de har ökat draw distance mycket Redigerad 25 september, 2004 av Mr Johnson Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joffe Skrivet 25 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2004 Har kollat igenom alla nu och den med flygningen är helt klart finast. Jag eftersöker en ihopklippt video-fil där alla sekvenser finns med. Någon som vet om det finns upplagt på typ gamespot än? Nej tyvärr, men ja håller med om att den var snyggast fin fin var den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samminen Skrivet 26 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2004 mm jävligt snygg dimma och draw distance:en såg underbart underbart underbart fin ut. Själv tycker jag nog att den roligaste var den i AP:s AmmuNation.. Det är verkligen en spark i röven på amerikanerna och deras vapenfetischism. "Don´t you just love the smell of gun oil.." Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts