Hultenius Skrivet 17 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2002 Jag har gjort en extremt liten men extremt bekväm moddifikation. När man postar kan man nu snabbt få tillgång till Pixas uppladdningssida genom att klicka på länken som visas på denna bild: http://pixas.mine.nu/~www/uplfolders/upload6/pixas.JPG ----------------------------------------------------- Jag har också tack vara den norska webmastern sniKsnAK fått tag i ett svenskt språkpacket till forumet men tyvärr så verkar det inte hålla måttet. Det är många fel med liten/stor bokstav och många feltolkningar, tex "Radera kakor skapade av detta forum" då man översatt "cookies" rakt av. Men jag ska se vad jag kan göra... om ni nu verkligen vill ha en svensk översättning av forumet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 17 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2002 Tack för att man fick hjälpa till... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 17 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2002 Jag tycker gott och väl att forumet kan få vara på engelska.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 17 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2002 Jag tycker gott och väl att forumet kan få vara på engelska.... Håller med, nu har man vant sig vid engelska så det skulle kanske kännas konstigt om allt översattes till svenska. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 17 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2002 om ni nu verkligen vill ha en svensk översättning av forumet... Nej tack... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 17 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 november, 2002 Då vet jag vad ni vill och lägger arbetet på något annat istället Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 18 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2002 Bra att den finns där!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 18 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2002 mmm.... verkligen.. fast jag har pixas på favoriter också.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts