Ceone Skrivet 25 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2004 Någon som lirar unreal tournament 2004?? Jag har laddat ner demo och ska köpa det är det någon som vet var jag kan hitta de till bra pris? Spelet är som dom gamla Unreal spelen fast i detta kan du köra fordon mycket bra grafik. Här är ett screen: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 25 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2004 Någon som lirar unreal tournament 2004?? Jag har laddat ner demo och ska köpa det är det någon som vet var jag kan hitta de till bra pris? Spelet är som dom gamla Unreal spelen fast i detta kan du köra fordon mycket bra grafik. Här är ett screen: Jag har alltid funderat på att skaffa detta spel då en kompis alltid tjatar på mig , men de blir aldrig av, och nu har jag inga pengar så de blir till att vänta ett tag till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.GTA Skrivet 25 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2004 körde det lan en gång... jävligt kul.. kanske skaffar det någon gång Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 25 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2004 har det, men jag lirar bara modden Alien Swarm... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 26 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2004 Man kunde ju köra fordon på UT2003 också på den där demo banan och andra banor man kunde ladda ner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 26 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2004 Någon som lirar unreal tournament 2004?? Jag har laddat ner demo och ska köpa det är det någon som vet var jag kan hitta de till bra pris? Spelet är som dom gamla Unreal spelen fast i detta kan du köra fordon mycket bra grafik. Här är ett screen: Gammla Unreal Tournament spelen Tooouurnament, inte Unreal spelen, till Unreal spelen hör även Unreal 1 och Unreal 2 vilket är singleplayer spel och inte har speciellt mycket med UT spelen att göra men men... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 26 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2004 har också tankat nya demot, roligt som fan. Dessutom finns moddar som Red orchestra (stavning?) som jag har hört är bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 26 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2004 Jag har det första UT och UT2003, tyvärr har jag inte 2004, kanske får skaffa det då? ser ju välfigt bra ut! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 26 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 september, 2004 Ni kan tanka demot här ifrån : Fragzone.net Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
priZma Skrivet 28 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2004 (redigerad) Tycker jag alla här borde skaffa! Det bästa spelet! Lirar det 3-4 timmar om dan! Redigerad 28 september, 2004 av priZma Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts