Everest Skrivet 26 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2004 (redigerad) Härlig trailer, golden gate bron är så j*vla läcker! Håller med, Trailern var bra, riktigt härligt känsla i den... Frustrerande dock att jag inte kommer spela förrän nästa sommar.. Redigerad 26 september, 2004 av Everest Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 26 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2004 Varför är trailern i så dålig kvalite? Samma med första trailern, fast de hackade. Mycket störande! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 26 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2004 Gaaaaaaah, nu vill jag bara köpa ett ps2 för att få kunna lira GTA:SA... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
don_salvatore87 Skrivet 26 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2004 fyfan vad Rockstar North lyckas! t ex GTA 3 hade den perfekta New York känslan! t ex GTA Vice City skrek ju Miami 80-tal! t ex GTA SAn Andreas är ju California till 100%, Sen så vill jag bara säga att spelet utspelar sig 1991! Har kollat runt och på alla röstfiler på GTAsanandreas.com så står det 1991/12/-- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 26 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2004 Fy tusan vilka härliga trailers, hade inte sett en enda av dom innan, man får gåshud, så himla härligt att det snart kommer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Beaver Skrivet 26 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2004 HÄHÄHÄ! Varför släppte dem ens den första trailern!? Trailer 2=Guds gåva till människor! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bodysnatcher Skrivet 26 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2004 Det var nog därför det va nyhetstorka .. Men nu så är det som julafton , fast jag kan bara tänka mig hur dagen då SA kommer ut kommer att vara :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 26 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2004 fy f-n va ball! kan man gå på tivoli, skulle varit skit kul isåfall! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tejwarius Skrivet 26 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2004 Vore rätt coolt om man kunde använda parisehjulet för att få lite fina vyer över Los Santos. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kahuna Skrivet 26 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2004 undra vad det är för helikopter som man ser bakom piren till vänster om parisehjulet..ser ut som en militär/räddnings helikopter.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 26 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2004 OMG! Jag så den nyss! FAN VAD SAN ANDREAS KOMMER ÄGA!!!!!! Har vart borta hela helgen, så jag har inte sett det förens nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 26 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2004 OMG! Jag så den nyss! FAN VAD SAN ANDREAS KOMMER ÄGA!!!!!! Har vart borta hela helgen, så jag har inte sett det förens nu! äntligen är min kära jacker tillbaka Ska du inte skriva om nån mer stad eller del. som du gjorde i den där sammanfattningen Det va roligt att läsa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
empa Skrivet 26 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2004 hur ska jag kunna somna nu??? bara tänka på sa hela tiden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bodysnatcher Skrivet 26 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2004 På kartan när man trycker på AngelPine sen på rastplatsen eller aa vad man kan säga så säger ju en polis något om ett streetrace , det skulle ej va helt fel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sonik Skrivet 26 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2004 men det är rätt gött att det släpps på fredagen innan november lovet spela hela veckan App, app, app, app det kommer att vara en 18 års gräns så det (ifall du går på gymnasiet/högstadiet) så du får vänta lite till..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts