HOWHOW Skrivet 25 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2004 Är det för nån mer som inte rockstargames sida funkar för? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 25 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2004 (redigerad) Ja, den slutade precis att funka nu..., kanske en Las Venturas karta komma skall EDIT: It´s Back.... Utan nån LV karta Redigerad 25 september, 2004 av Foo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
janne5050 Skrivet 25 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2004 (redigerad) Funkar inte Redigerad 25 september, 2004 av janne5050 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 25 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2004 (redigerad) edit: ja janne ändra sin så ja ändrar min =P Redigerad 25 september, 2004 av Rockaway Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
janne5050 Skrivet 25 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2004 edit: ja janne ändra sin så ja ändrar min =P Slarvfel av mig i förra posten....ok? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 25 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2004 Slarvfel av mig i förra posten....ok? mm förstod det när jag såg att du ändrat på din medans ja skrev mitt inlägg, så ja ändrade på mitt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 25 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2004 Skitgrym trailer jämfört med den gamla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kahuna Skrivet 25 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2004 Splatt.. det var ljudet från mitt huvud när det exploderade...kan inte vänta mer på detta spel...aaaaaarrrrggggghhhh Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
janne5050 Skrivet 25 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2004 Splatt.. det var ljudet från mitt huvud när det exploderade...kan inte vänta mer på detta spel...aaaaaarrrrggggghhhh Det var inte så att det var i brallorna det lät så Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kahuna Skrivet 25 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2004 hehe...kanske hade varit bättre.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 25 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2004 För mig lät det splatt både uppe och nere... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.GTA Skrivet 25 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2004 Helt klart bättre trailer ån förra fan nu får sidan allt ta o funka.. har ju inte kollat vad där finns Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 25 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 september, 2004 kollade på den 10 ggr i rad....njöööööt hela tiden..... FAN VA MAN FÅR VÄNTA!!! KAN DE INTE BARA SLÄPPAS NU!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.GTA Skrivet 25 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2004 KAN DE INTE BARA SLÄPPAS NU!!!!!!!! men det är rätt gött att det släpps på fredagen innan november lovet spela hela veckan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 25 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2004 Såååå vackert :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 25 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2004 men det är rätt gött att det släpps på fredagen innan november lovet spela hela veckan tala för dig själv mitt lov börjar 22a.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 25 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2004 Det ÄGER HÅRT att Guns N' Roses har med två låtar änså länge... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Johnson Skrivet 25 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2004 Mycket bättre än den första trailern, detta var helt underbart bra. Welcome to the jungle säger jag bara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 25 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2004 Fyfan vad sköön Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 26 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2004 Härlig trailer, golden gate bron är så j*vla läcker! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts