SlimPimp Skrivet 25 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2004 Måste bara höra, hur länge har den offeciella trailern funnits? Jag har bara sett en film tidigare och den heter "Welcome to Los Santos" hur många filmer finns det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 25 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2004 Två stycken officiella trailers finns det. Och den senaste släpptes väl för några minuter sen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SteelWolf Skrivet 25 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2004 (redigerad) Jag har inte sett den förrän nu. Men dom har ju uppdaterat sidan så det är nog en ny film. Edit.. September 25, 2004 Site update. The city of San Fierro is now unlocked in the flash section of the site. And in the movies section, the debut of the Grand Theft Auto: San Andreas Official Trailer Redigerad 25 september, 2004 av SteelWolf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlimPimp Skrivet 25 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 september, 2004 Två stycken officiella trailers finns det. Och den senaste släpptes väl för några minuter sen. Håller på att ladda den nu!! Har sett typ halva och jag ryser i hela kroppen!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts