Misterwhoopee Skrivet 17 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2002 Vilken tvkanal är bäst? Själv gillar jag TV3 & Canal+ kanalerna bäst.... Men Discovery har bra program också... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 17 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2002 Kanal5 och Discovery! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 17 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2002 Canal+ brukar visa många bra filmer + att det finns bra filmer efter 12... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 17 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 november, 2002 Canal+ brukar visa många bra filmer + att det finns bra filmer efter 12... Hehe...efter 24.00 menar du väl? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 17 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2002 Hehe...efter 24.00 menar du väl? Efter 23.59 kommer 00.00!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 17 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2002 Efter 23.59 kommer 00.00!! haha, o ch det kommer väl bra fimer efter 12 oxå?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 18 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2002 Discovery rockar ju Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 18 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2002 Discovery.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 18 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2002 (redigerad) Synd att K-World-Den enda svenska allmänbildnings kanalen-gick i konkurs. Redigerad 18 november, 2002 av Arvid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kloak_råttan Skrivet 18 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2002 Descovery Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 18 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2002 Descovery Vad är descovery? menar du discovery Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kloak_råttan Skrivet 18 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2002 jeo sorry för att jag stavade fel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
walen Skrivet 18 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2002 kanal 5 är bra om man bortser från den ständiga reklamen discovery scrapheap challenge rockar fett Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 18 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2002 Jag tycker det är bra att TV4 börjat sända reklamavbrott mitt i filmer och program, nu slipper man i alla fall de jobbiga småprogrammen som "Dagens namn" och "Om en bok" som TV4 var tvungna att visa för att inte bryta mot lagen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 18 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2002 Jag tycker det är bra att TV4 börjat sända reklamavbrott mitt i filmer och program, nu slipper man i alla fall de jobbiga småprogrammen som "Dagens namn" och "Om en bok" som TV4 var tvungna att visa för att inte bryta mot lagen. Håller med till 100%! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 18 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2002 Jag gillar tv4 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 19 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2002 Nej inte TV4 jag dör bara jag hör namnet! . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 19 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2002 Jag tycker det är bra att TV4 börjat sända reklamavbrott mitt i filmer och program, nu slipper man i alla fall de jobbiga småprogrammen som "Dagens namn" och "Om en bok" som TV4 var tvungna att visa för att inte bryta mot lagen. Håller INTE med till 100%! Håller med till 0%! Det är ju helt värdelöst att fyran börjat med reklamavbrott. Förut kanske det var ett (1) reklamavbrott (högst), förutom nyhetsuppehållet, om man kollade på en film som börjar kl 21. Nu är det kanske tre-fyra plus nyheter. Det är helt värdelöst! Dessutom har de ju nu reklamavbrott i halvtimmeslånga program (det hade de inte förut) och REKLAMAVBROTT I SPORTEN!!... Helt sanslöst! Svt gör annars de klart proffsigaste programmen och produktionerna, men annars gillar jag Wimans på Z och Viasat Sport är bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 19 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2002 Håller INTE med till 100%! Håller med till 0%! Det är ju helt värdelöst att fyran börjat med reklamavbrott. Förut kanske det var ett (1) reklamavbrott (högst), förutom nyhetsuppehållet, om man kollade på en film som börjar kl 21. Nu är det kanske tre-fyra plus nyheter. Det är helt värdelöst! Dessutom har de ju nu reklamavbrott i halvtimmeslånga program (det hade de inte förut) och REKLAMAVBROTT I SPORTEN!!... Helt sanslöst! Svt gör annars de klart proffsigaste programmen och produktionerna, men annars gillar jag Wimans på Z och Viasat Sport är bra! Håller med till 100%!.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 19 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2002 Fördelar med reklam: *Kan vara kul ibland... *Bra om man måste på toa eller hämta mer snacks/dricka till filmen. Nackdelar med reklam: *Jobbigt när de sänder reklamavbrott i 30-minuters program. *De avbryter filmer när de är som mest spännande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts