GTA3 freak Skrivet 25 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2004 Någon som har spelat Rome Total War än? Vad tyckte ni? Själv gillade jag det, väldigt underhållande när elfanterna plöjer igenom en hel armé. Som sagt, ett underhållande spel! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 25 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2004 Spelade lite hos en kompis och jag tycker det var roligt, är nog något som blir värt att köpa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 25 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2004 Om GTA3 freak gillar ett spel, då måste det vara värt att köpa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 25 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2004 Rome: Total War är skitkul... iaf demot som jag har spelat Men man blir lite less på samma bana hela tiden Ni vet väl att den finns nån pryl som man installerar så man kan välja att spela den banan som romarna också? Är ganska kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sc0rp Skrivet 25 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2004 Jag tycker demon var skitkul , och spelet verkar bli jävligt bra Och jag har alltid längtat efter ett spel där man kan ha soldater på murarna och när man kan klättra över murar och det kan man ju i rome total war Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.GTA Skrivet 25 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2004 tyckte inte demot var så kul... men sedan när hela kommer då jävlar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 26 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 september, 2004 Vadå hela har ju kommit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 26 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2004 Vadå hela har ju kommit. det kostar bara 499 på siba Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts