Foo Skrivet 25 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2004 Jag har för mig att jag såg i nån tidning att Gamecub kostar 499:- eller liknande så jag tänkte köpa det för Zelda spelens skull.... men... är de nån som vet var man kan köpa GC billigt för jag kommer inte ihåg var jag såg den annonsen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 25 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2004 gamecube's 'ej rea' pris är ju 999.- så det är inte mycket. Det kan mycket väl varit någon av våra stora butiker såsom Siba, Onoff och elgiganten. Kolla på internet så kanske du hittar nått! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 25 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2004 På blocket.se så borde det finnas Game Cube's för ganska billigt pris. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts