Arvid Skrivet 25 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2004 (redigerad) First Blood, Platoon, Terminator och Blade Runner har riktigt bra soundtracks men det absolut bästa måste ju vara The Rock, det är oslagbart. Edit: Jönssonligan-filmerna ska inte heller förglömmas, där har vi kanske tidernas bästa svenska main theme. Redigerad 25 september, 2004 av Arvid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 25 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2004 John Carpenter's HalloweeN Theme är oslagbart Den mesta musiken i The Fast & The Furious och i Ali G In Da House är bra med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 25 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 september, 2004 Edit: Jönssonligan-filmerna ska inte heller förglömmas, där har vi kanske tidernas bästa svenska main theme. Så rätt så rätt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 25 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2004 SUSPIRIA LÅTEN ÄGER ALLT ANNAT!!! Sen har Feddy vs Jason rätt bra musik! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 26 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2004 How High har bra musik också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 26 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2004 jurassic park ¨ ellar alla john williams theman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 26 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2004 John Carpenter's HalloweeN Theme är oslagbart Jo, den måste faktiskt tillhöra toppen. Att man kan skapa sådan ruggig stämning med så få toner är oerhört imponerande. Men kungen är ju såklart John Williams! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 27 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2004 Hmm, vill nog höra den där Halloween-låten. (Postar detta bara för att testa min nya signatur. Jag är i alla fall ärlig.) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 27 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 september, 2004 Hmm, vill nog höra den där Halloween-låten. (Postar detta bara för att testa min nya signatur. Jag är i alla fall ärlig.) Den var fin. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GFOK Skrivet 30 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2004 "Top Gun", "Scarface" och "den gode, den onde och den fule" har säkerligen dem bästa soundtracken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mobacko Skrivet 30 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2004 Wild Style, Beat Street, Beef, Urban Manace...några favoriter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 30 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2004 Hmm, vill nog höra den där Halloween-låten. (Postar detta bara för att testa min nya signatur. Jag är i alla fall ärlig.) Det är väl bara att titta på några av dina andra posts? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 30 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 september, 2004 Wild Style, Beat Street, Beef, Urban Manace...några favoriter Oj, hur kunde jag glömma Wild Style och Beat Street? Beef är bra, men inte eliten... Urban Menace har jag faktiskt inte sett, höhö. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 2 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2004 James bond filmerna tycker jag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 2 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2004 Star Wars, utan tvekan, men det finns mycket annat bra också.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 2 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2004 James bond filmerna tycker jag... Ja, dem är grymma! Speciellt License to Kill, Goldfinger, Live and Let Die och GoldenEye Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 2 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2004 Inget slår Starwars musiken! Handlade nyss hem Starwars boxen. Oj vilken fin musik det är. (**Hoppas jag vinner en plasma skärm) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kricke Skrivet 2 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2004 The Rock Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 2 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2004 Kill Bill helt klart! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 2 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2004 Ja, dem är grymma! Speciellt License to Kill, Goldfinger, Live and Let Die och GoldenEye håller med...det är de som är de bästa...vilken skådespelare föredrar du? ja föredrar Roger Moore...Men Sean ligger inte långt efter... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts