^MeTaNoLiC^ Skrivet 25 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2004 anta att man vill censurera en liten bit av bilden på en film (t.ex. en nummerplåt).. vilket program bör man använda till det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 25 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2004 Det du specifikt söker efter är jag inte så säker på, men du kan ju prova/kolla in dessa: -AlamDV2 -Adobe Premiere Pro -Movie Maker -Video Vegas 4 eller 5 eller kanske du kan söka på fileforum eller downloads.com ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urachez Skrivet 25 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2004 (redigerad) -Adobe Premiere Pro -Movie Maker Jag tycker du ska använda Adobe Premiere 6.5 istället för Pro. För det första buggar Pro mer och för det andra slukar preview-rutan minne (därför att den ska visa upp alla effekter du lagt in i klippen, men det gör däremot inte 6.5 om du inte håller in Alt och drar på tidslinjen. Mycket bättre tycker jag eftersom det inte drar nå't extra minne) som satan. 6.5 är enligt många bättre. Movie Maker? Windows Movie Maker??? Det går inte att censuerar i det! Inget går att göra i det programmet. Redigerad 25 september, 2004 av Urachez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 25 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2004 Movie Maker? Windows Movie Maker??? Det går inte att censuerar i det! Inget går att göra i det programmet. Jo då, bara man kan det... Effekter kan man göra själv faktiskt...! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 25 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 september, 2004 hittar inget vettigt på download.com eller fileforum... men jag ska testa några av dom föreslagna programmen och se om det går.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 25 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 september, 2004 Jo då, bara man kan det... Effekter kan man göra själv faktiskt...! hur? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 25 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2004 hur? Du kunde editera din post ovanför istället för att posta 2 poster på rad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 25 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 september, 2004 har testat adobe premiere 6.5 och video vegas 4 nu... jävla värdelösa skitprogram som inte går att göra nånting med blir så trött.. o datorn bara segar som fan... suck.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 25 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2004 <tycker synd om ^MeTaNoLiC^ > Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urachez Skrivet 19 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2004 har testat adobe premiere 6.5 och video vegas 4 nu... jävla värdelösa skitprogram som inte går att göra nånting med blir så trött.. o datorn bara segar som fan... suck.. HAHAHA! Redigera aldrig mer film säger jag bara. Premiere och Vegas är två utmärkta redigeringsprogram, och om du inte ens lyckas rita en liten ruta och "lägga" den på det du vill censurera så tänker jag inte hjälpa dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 20 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2004 hehe.. nä, jag håller mig nog till det värdelösa movie maker har "köpt" adobe premiere hur många gånger som helst bara för att bli förbannad och deleta skiten alldeles för avancerat för mig.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 20 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2004 IMovie kan du oxå använda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urachez Skrivet 20 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2004 Jo då, bara man kan det... Effekter kan man göra själv faktiskt...! Du får gärna visa mig hur man censurerar i MovieMaker! Tror nämligen inte att det går utan nå'n plugin eller addon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts