Noxzist Skrivet 24 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2004 tjo ! Jo nu e det dags... att köpa ett nytt grafikort för min del ... har nu ett geforce3 ti 200 som suger get Vill ha förslag på grafikort som är bra som ligger på 1500 kr MAX..... men tänk på minnet på dom Men så e det ju så att grafikkortet ska ju fungerar med mitt modekort också ... men jag vette faan vad jag har för nått modekort.... har kollat på enhetshanteraren men finner inget där... har för mig att man kan skriva något kommando i KÖR men kommer inte ihåg det. Sedan vill man ju köpa till RAM minne men det får vänta (har 256mb) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 24 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2004 Alla AGP kort passar till moderkort med AGP och alla PCI kort passar till moderkort med PCI. Du behöver inte kolla vilket moderkort du har egentligen, räcker med att kolla om du har AGP, vilket du bör ha om du har en någorlunda ny dator. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 24 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2004 Beroende på vad du har för dator kan du t.ex köpa ett dåligt kort och ändå pressa systemet till max. Men har du en ny, bra dator och köper ett för 1500 gör du ett ganska dåligt köp... Minst 2500 behövs ungefär. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts