Jump to content

Fresh info!

SlimPimp
 Share

Recommended Posts

Kolla in på www.gtasanan.com så hittar ni mycket ny info! bland annat:

* You don't even have to be playing it to enjoy it. While quizzing R* with questions, the pad was put down and they were paying no attention to CJ on-screen. The game wasn't any less entertaining - "the various colourful characters wandering around in CJ's vicinity got up to all sorts of things, chatting, arguing, fighting, one of em even nicked our car from right under CJ's nose! Just literally watching CJ stand around makes us realise R* have created not a game - but a whole world!"

* You can try on clothes in shops (before buying) in a changing room.

* Other gangs territory are highlighted in their colour. When invading, it flashes red.

btw: Kolla denna bild.

Som ni ser står det "Use of drugs" vilket nästan garaterar att man kommer kunna använda droger. <_<:)

post-31-1096049805_thumb.gif

Redigerad av SlimPimp
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

japp! om bara 1/3 av den infon som kommit kommer i spelet så kommer det ändå bli the game of the year lätt!

Exakt, jag kommer ihåg i början av avslöjanden, då man fick reda på 4-personersdrive-by's, cyklar, simmning och ätfunktionen - jag höll på att gå itu av lycka, nu är det nästan för mycket...hehe.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja du, Beaver. Du verkar vara rätt besatt. (Med bara ditt namn i åtanke) =)

Haha!

Jag har också tänkt på Strong Sexuall Content (inte bara gällande spelet, höhö...), och det kanske menas att förutom lite "sexiga" uppdrag (typ som strippklubbsskit och grejsimojs) kanske man kommer få se lite mer då man "använder" sig av prostituerade.

Ps. Försökte få det att låta som politiskt korrekt där i slutet, men det lät bara fånigt och sexistiskt. Hehe.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor