SlimPimp Skrivet 24 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2004 (redigerad) Kolla in på www.gtasanan.com så hittar ni mycket ny info! bland annat: * You don't even have to be playing it to enjoy it. While quizzing R* with questions, the pad was put down and they were paying no attention to CJ on-screen. The game wasn't any less entertaining - "the various colourful characters wandering around in CJ's vicinity got up to all sorts of things, chatting, arguing, fighting, one of em even nicked our car from right under CJ's nose! Just literally watching CJ stand around makes us realise R* have created not a game - but a whole world!" * You can try on clothes in shops (before buying) in a changing room. * Other gangs territory are highlighted in their colour. When invading, it flashes red. btw: Kolla denna bild. Som ni ser står det "Use of drugs" vilket nästan garaterar att man kommer kunna använda droger. Redigerad 24 september, 2004 av SlimPimp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 24 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2004 bra att nån hittade den infon på engelska för jag hittade bara tyska, och min tyska är liiite "rostig" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 24 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2004 Spelet kommer bli underbart! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 24 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2004 Spelet kommer bli underbart! japp! om bara 1/3 av den infon som kommit kommer i spelet så kommer det ändå bli the game of the year lätt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Beaver Skrivet 24 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2004 Angående bilden... Use of drugs behöver ju inte betyda att CJ kommer använda droger, bara att det kommer förekomma. Förresten, bara jag som fastnade på 'strong sexual content'? Komijen. Någon måste ha det sagt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 24 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2004 japp! om bara 1/3 av den infon som kommit kommer i spelet så kommer det ändå bli the game of the year lätt! Exakt, jag kommer ihåg i början av avslöjanden, då man fick reda på 4-personersdrive-by's, cyklar, simmning och ätfunktionen - jag höll på att gå itu av lycka, nu är det nästan för mycket...hehe. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 24 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2004 Angående bilden... Use of drugs behöver ju inte betyda att CJ kommer använda droger, bara att det kommer förekomma. Förresten, bara jag som fastnade på 'strong sexual content'? Komijen. Någon måste ha det sagt Måste säga att jag tänkte på det mest också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlimPimp Skrivet 24 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 september, 2004 Angående bilden... Use of drugs behöver ju inte betyda att CJ kommer använda droger, bara att det kommer förekomma. Förresten, bara jag som fastnade på 'strong sexual content'? Komijen. Någon måste ha det sagt Nej, men om du läser min post igen så ser du att jag skrev, "nästan garaterar". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 24 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2004 damn får hjärtatack snart.. de här spelet lär bli de fetaste någonsin! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samminen Skrivet 24 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2004 mm läste det på www.gtasanandreas.net men "use of drugs" kan iofs bara betyda att man typ kan käka såna där sjuka rohypnolpiller som i GTA3/VC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tydligen Skrivet 24 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2004 Vadå jätte mycke stånd och orgasm efter ny info!!! Kommer bunkra in mig på rummet i all framtid Jag är 100% säker att jag kommer att svimma av lycka då jag spelar spelet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 24 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2004 mm läste det på www.gtasanandreas.net men "use of drugs" kan iofs bara betyda att man typ kan käka såna där sjuka rohypnolpiller som i GTA3/VC eh nej, för i så fall skulle gta vc och gta3 fått den ratingen också om de nu räknades som droger, men de fick de inte så de lär bli nå mer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 24 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2004 damn får hjärtatack snart.. de här spelet lär bli de fetaste någonsin! Äsch inte fetare än mitt kära TC HAHAHAHAHA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 24 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2004 Den dära skylten kanske är en standard skylt numera för våldsamma/sexuella spel? Därför kanske dom skriver våldsamt, sexuellt, droger och blablabla istället för att skriva massa olika skyltar... ööh... fint jag skriver nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscargn Skrivet 24 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2004 Det fungerar ju så i USA, att de sätter en klassificiering och sedan visar varför det spelet har fått just den klassificieringen. Och innebär inte detta att spelet är klart nu? De måste väl visa upp den färdiga produkten för byrån som sätter gränserna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tejwarius Skrivet 24 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2004 Angående bilden... Use of drugs behöver ju inte betyda att CJ kommer använda droger, bara att det kommer förekomma. Förresten, bara jag som fastnade på 'strong sexual content'? Komijen. Någon måste ha det sagt Ja du, Beaver. Du verkar vara rätt besatt. (Med bara ditt namn i åtanke) =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 24 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2004 Ja du, Beaver. Du verkar vara rätt besatt. (Med bara ditt namn i åtanke) =) Haha! Jag har också tänkt på Strong Sexuall Content (inte bara gällande spelet, höhö...), och det kanske menas att förutom lite "sexiga" uppdrag (typ som strippklubbsskit och grejsimojs) kanske man kommer få se lite mer då man "använder" sig av prostituerade. Ps. Försökte få det att låta som politiskt korrekt där i slutet, men det lät bara fånigt och sexistiskt. Hehe. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Beaver Skrivet 25 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2004 Ja du, Beaver. Du verkar vara rätt besatt. (Med bara ditt namn i åtanke) =) Jag menar ju inte den sortens bävrar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 25 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2004 Jag menar ju inte den sortens bävrar. Kom igen nu, lite humor! Hehe.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts