Cortez Skrivet 24 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2004 Nån som vet var nånstans man kan köpa en tröja där man själv får bestämma hur den ska se ut? Tex, man vill ha en viss text på den, viss färg, viss storlek etc. Helst ska det vara i affär, gillar inte internet-affärer.... Men det går väl för sig över internet också. Men då hoppas jag att ni själva har beställt därifrån, och är nöjda med ert inköp. Jag bor nära Stockholm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 24 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2004 varsegod http://www.ownlabel.se/ använde google.. Funderar på att köpa en också, dyra som fan bara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 25 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2004 min tröja skulle vara så här och det kostade 205 kr :/ och man får ju inte se någon bild ungefär hur det kommer se ut så¨jag vågar inte beställa Tröja: T-shirt, Ownlabel 180:- Färg: svart Tryck: Bröst Text färg: Gul Text: KuNg-Fo0d Logo: Skull_4.gif Text typ: Fette Fraktur text storlek: mellan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 25 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2004 Testa att söka på Gula Sidorna... Har själv tryckt en San Andreas t-shirt vid ett ställe här i Göteborg. Om man är en GTA-fan så är man! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Streetwave Skrivet 26 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2004 http://www.stejtment.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 30 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2004 Finns det någon sida där man kan ladda upp en bild och använda som tryck på tröjan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 1 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2004 www.lays.se www.cafepress.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 1 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2004 www.lays.se www.cafepress.com Tackar ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 1 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2004 Anytime Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fr34k Skrivet 3 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2004 beställt från ownlabel Tröjtyp - Hood 400:- (ord. 550:-) Tröjfärg - marin Tröjstorlek - M Tryckval - text Placering - Rygg Tryckfärg - Vit Text - BouuLL - RockHard Logo - Apa_1.gif Typsnitt - Nuncio Textstorlek - mellan Info - Jag vill att logon ska sitta under texten på ryggen och om det går ska logon också vara vit Pris - 400 återkommer med bilder när den är hemma Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 3 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2004 ja ska beställa en keps och en hoodtröja med den här bilden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts