darkjak Skrivet 24 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2004 Undrar vilka grafikkort som har video-in. Ska använda till att redigera det jag har på min videokamera! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 24 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2004 http://www.webhallen.com/prod.php?id=31286 det till exempel... det brukar ju stå antingen i namnet eller infon om dom har det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 24 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 september, 2004 OK. Men jag vet inte vilka som e bra. Det var det jag menade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 24 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2004 (redigerad) http://www.webhallen.com/prod.php?id=33409 Är detta bra? EDITATION: Eller säg något annat bra grafikkort osm inte är så dyrt. Redigerad 24 september, 2004 av Meller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 24 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2004 http://www.webhallen.com/prod.php?id=33409 Är detta bra? EDITATION: Eller säg något annat bra grafikkort osm inte är så dyrt. det är väl ganska hyfsat radeonskort brukar ha problem med mafia,bfv och ibland bf1942 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 24 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2004 det är väl ganska hyfsat radeonskort brukar ha problem med mafia,bfv och ibland bf1942 Ajdå, jag som nyss börjat lirat mafia Men tror du att de håller annars då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 24 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2004 Om du enbart ska använda det för video-in-redigering så borde du köpa ett företagsgrafikkort eller nåt... Dom är ju optimerade för videoredigering och helkassa i spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 28 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 september, 2004 Har kommit på vad jag ska göra nu. Finns ett paket som har videoredigeringsprogram och nån slags tillbehör som gör att man kan spela över till datorn. Kostar 2000:-. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urachez Skrivet 28 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2004 Om du har en Digital Videokamera så kan du ju bara dra över filmen från kameran till datorn via en Firewire kabel och valfritt videoredigeringsprogram. T.ex. Movie Maker 2, dåligt men gratis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jesus Skrivet 28 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2004 Undrar vilka grafikkort som har video-in. Ska använda till att redigera det jag har på min videokamera! Ati Radeon x800 tror det heter så, kolla Här och kolla på min post, det grafikkortet har video in/out. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts