guardian Skrivet 17 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2004 (redigerad) Den e inte ful men skulle behöva renoveras lite.. eller iaf fixas till typ.. frontspoiler, annan lack.. flak bak o lite sånt.. Edit: Gangsterkepa e ju ett måste!!! Kanske en omgång cragar SS fälgar eller chrome spoke? detta funderar jag på att göra med den ifall jag köper den: måla den i silver med två mörkblåa stripes, tonade rutor bak, neon under och bakom grillen, raggar keps (gangster keps), nya fälgar (däck också), nya stolar och ny ratt. och en wonderbaum självklart . lite mer också men jag kan inte komma på mer jag tycker den är i bra skick, förutom lite rost vid motorn. kolla själv (alla bidler jag har) Redigerad 17 oktober, 2004 av guardian Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pimpen Skrivet 17 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2004 Ta bort badkarsflaket så blir den nog fin. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 17 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2004 ta bort den fula 140-grillen och sätt dit en original... sänk den så att du får bort stuket.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuperSwede Skrivet 18 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2004 Fixa fluffklädsel alternativt krossad plysch Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 18 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2004 krossad plysch på instrumentbrädan, dörrsidorna, taket, tja överallt utom på sätena där det ska vara långhårigt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 19 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2004 Orka orginal grillen.. Iofs bättre än en ful 140-grill.. Fixa en egen grill, Custum.. Min polare gjorde sin grill av kedjor.. Jävligt snyggt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 19 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2004 Orka orginal grillen.. Iofs bättre än en ful 140-grill.. Fixa en egen grill, Custum.. Min polare gjorde sin grill av kedjor.. Jävligt snyggt.. svetsa ihop och måla gamla järnrör? coolt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 då får man väl skit för att man drar upp den här topicen igen ¨ köpt en A-traktor nu inte den jag tänkte köpa visserligen. lägger upp bilder på den senare om nån är intresserad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 originalgrill med custombyggt spindelnät är inte fel heller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 originalgrill med custombyggt spindelnät är inte fel heller tänk, just så har jag på min . det är orginal grillen men själva grillen är ett spindel nät med en spindel i Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts