KalleR Skrivet 3 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2004 Både moppe och epa är så jävla töntigt!! Vänta tills ni blir 18 och skaffa en riktig BIL, era fåntrattar klart som fan att inet moppe/epa är töntigt, har man motorintresse kanske man inte vill vänta tills man fyller 18 vad har du för intressen som är så mkt häftigare än motordrivna fordon? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 3 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2004 Jag anser inte att jag är häftig, jag är bara född med udda åsikter och en av dem råkar vara att jag tycker det är töntigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 3 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2004 (redigerad) Jag anser inte att jag är häftig, jag är bara född med udda åsikter och en av dem råkar vara att jag tycker det är töntigt. håller med dig till 50% för jag har lust att köpa ett fordon av nåt slag... kanske en epa sen har jag en fråga till er bildade motormän: förblir en EPA en EPA fast man kanske bygger om lite på den? Redigerad 3 oktober, 2004 av Griimn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 3 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2004 Både moppe och epa är så jävla töntigt!! Vänta tills ni blir 18 och skaffa en riktig BIL, era fåntrattar Idioten har talat.. Bara för att DU inte vill ha det så ska alla andra inte heller ha det då eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 3 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2004 En fråga jag kom på. Är APE nästan samma sak som en EPA eller är APE bara märket? Har för mig att en APE har 3 hjul eller nåt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 3 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2004 Idioten har talat.. Bara för att DU inte vill ha det så ska alla andra inte heller ha det då eller? Idiot kan du vara själv. Jag sa bara min åsikt, dels för att jagvetinte, dels för att jag ville se era reaktioner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 3 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2004 Idiot kan du vara själv. Jag sa bara min åsikt, dels för att jagvetinte, dels för att jag ville se era reaktioner. Du ville ha en konflikt.. Tycker du inte att det radan är tillräckligt med bråk här just nu eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 3 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2004 (redigerad) Du ville ha en konflikt.. Tycker du inte att det radan är tillräckligt med bråk här just nu eller? jaa.. det var ju ganska onödigt sagt skribb... men kan vi återgå till ontopic innan den blir låst? tycks om den här då skribban? http://www2.blocket.se/view/3458894.htm?ca...&l=0&c=1&city=0 Redigerad 3 oktober, 2004 av Griimn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
don_salvatore87 Skrivet 3 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2004 Är Motorintresserad och har varit det hela livet, ville köpa Epa-traktor ett tag men tänkte att det är bättre att satsa på en riktig bil när man fyllt 18. Har ju iofs redan haft bil (Inte A-traktor) men roligare när man kan köra runt istället för att puttra runt i 30km/h BMW 740 ( En RIKTIG bil ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 3 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2004 Är Motorintresserad och har varit det hela livet, ville köpa Epa-traktor ett tag men tänkte att det är bättre att satsa på en riktig bil när man fyllt 18. Har ju iofs redan haft bil (Inte A-traktor) men roligare när man kan köra runt istället för att puttra runt i 30km/h vem tvingar dig att hålla 30? höhö Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 3 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2004 Du ville ha en konflikt.. Tycker du inte att det radan är tillräckligt med bråk här just nu eller? Jag ville inte ha konflikt men vi glömmer det här nu.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 3 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2004 http://www2.blocket.se/view/3458894.htm?ca...&l=0&c=1&city=0 1. man bygger inte traktor av en jagga 2. om man envisas att bygga traktor av en jagga så skippa för fan neonet å shit fy fan va sorligt med en sån fin bil nästan lika illa som en elcamino-traktor som rullar i trakterna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 3 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2004 (redigerad) 1. man bygger inte traktor av en jagga 2. om man envisas att bygga traktor av en jagga så skippa för fan neonet å shit fy fan va sorligt med en sån fin bil nästan lika illa som en elcamino-traktor som rullar i trakterna jag vet jag tänkte samma sak, vilken människa bygger om en så udda snygg bil till en a-traktor? Redigerad 3 oktober, 2004 av Griimn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 4 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2004 jag vet jag tänkte samma sak, vilken människa bygger om en så udda snygg bil till en a-traktor? Han som byggde om den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MasterJohansson Skrivet 4 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2004 Ush, hatar EPA/A-traktorer. De är bara ivägen när man är ute och kör. Då är det bättre med moppar på vägarna, smidigare att dra om. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 4 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2004 (redigerad) De är bara ivägen när man är ute och kör. det är ju det som är så skoj, dom ligger i 30 å så kör man upp jämnsides och pekar finger sen drar man dom Redigerad 4 oktober, 2004 av Griimn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MasterJohansson Skrivet 6 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2004 det är ju det som är så skoj, dom ligger i 30 å så kör man upp jämnsides och pekar finger sen drar man dom Saken är ju att det är på de mest trafikerade platser, ivägen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 7 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2004 vet nån om man kan bygga en a-traktor av en sån här om man bygger mindre flak? http://www2.blocket.se/view/3475943.htm?ca...&l=0&c=1&city=0 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 17 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2004 nu blir ni nog onda på mig för att jag drar upp den här tråden igen. men vet ni någon sida där man kan hitta sexiga neon rör för en billig penning? BTW, här är en bild på den a-traktor jag antagligen ska köpa säg inte att den är ful för då stryper jag er Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuperSwede Skrivet 17 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2004 (redigerad) Den e inte ful men skulle behöva renoveras lite.. eller iaf fixas till typ.. frontspoiler, annan lack.. flak bak o lite sånt.. Edit: Gangsterkepa e ju ett måste!!! Kanske en omgång cragar SS fälgar eller chrome spoke? Redigerad 17 oktober, 2004 av SuperSwede Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts