Griimn Skrivet 24 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2004 nån här som har epa traktor då? moppe är ju för mesar, kallt också funderar på att köpa en, men vet inte om det är värt en 20-23 k Vad har ni för synpunkter? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 24 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2004 har haft en kapad 142'a -69 nått.. känner massor med epor.. det är väll skönt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 24 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 september, 2004 142a? duett är ju ett måste! 142orna ser ut som sminkade grisar själv funderar jag på denna: http://www2.blocket.se/view/3351730.htm?ca...&l=0&c=1&city=7 om den nu inte hade haft snuskigt fluffig inredning :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 24 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2004 (redigerad) har en sugga... ingen liten mesig duett här inte men det är ingen epa utan en a-traktor.. Redigerad 24 september, 2004 av ^MeTaNoLiC^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 24 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 september, 2004 snygg lack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuperSwede Skrivet 24 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2004 (redigerad) 142a? duett är ju ett måste! 142orna ser ut som sminkade grisar själv funderar jag på denna: http://www2.blocket.se/view/3351730.htm?ca...&l=0&c=1&city=7 om den nu inte hade haft snuskigt fluffig inredning :'( Men hallå?? de e trots allt en epa vi snackar om här Detta e min polares epa Fin som fan e den! Redigerad 24 september, 2004 av SuperSwede Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 24 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2004 Epa och a-traktor är 2 olika saker.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emil_91 Skrivet 24 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2004 MIn duett är så fin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 24 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 september, 2004 (redigerad) MIn duett är så fin jasså? har du bilder? trist att i våran kommun får man en slags "epa raggar" stämpel om man har epa eller a-traktor och så tycker alla att man e fjantig Redigerad 24 september, 2004 av Griimn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuperSwede Skrivet 24 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2004 jasså? har du bilder? trist att i våran kommun får man en slags "epa raggar" stämpel om man har epa eller a-traktor och så tycker alla att man e fjantig mjo de e rätt vanligt hos oss osså.. Va e nu skillnaden mellan Epa o a-tralle? Epa får ha 2 växlar men gå hur fort som helst o ha stötdämpare medans en a-tralle får ha hur många växlar som helst men spärrad till 30 km/h och inte ha stötdämpare.. nu har ja säkert rärt ihop de en massa men skitsamma Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 24 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 september, 2004 alltså är EPA bättre att ha?? men om man nu ska bygga en egen, vad är kriterierna för en epatraktor? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuperSwede Skrivet 24 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2004 alltså är EPA bättre att ha?? men om man nu ska bygga en egen, vad är kriterierna för en epatraktor? Att man inte får bygga fler Epa traktorer Man får enligt lag bara bygga nya A-traktorer.. Varför vet ja itne.. Tror de har me försäkring o sånt o göra.. En epa besiktigas EN gång bara.. sen e de bara o köra.. en A-traktor måste man besiktiga varje år eller nått sånt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 24 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2004 epa-traktor: får gå fortare än 30 (men får inte köras fortare givetvis), ingen fjädring bak, går inte att nyregga.. dom som finns är reggade för längesen.. a-traktor: får inte gå fortare än 30, får ha fjädring bak, går att regga även i dessa dagar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 24 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2004 (redigerad) Skönt att ha epa traktor och åka dunka musik i. Problemet är att dom är dyra som fan och jag fyller år så sent . Bättre än att frysa pungen av sig när man kör moppe... Men det ska vara 240 om det ska vara något isåfall Edit: hittade 2 rediga jävlar: http://www2.blocket.se/view/3262244.htm?ca...&l=0&c=1&city=0' http://www2.blocket.se/view/3394716.htm?ca...&l=0&c=1&city=0 Redigerad 24 september, 2004 av LunCh Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 24 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 september, 2004 Skönt att ha epa traktor och åka dunka musik i. Problemet är att dom är dyra som fan och jag fyller år så sent . Bättre än att frysa pungen av sig när man kör moppe... Men det ska vara 240 om det ska vara något isåfall Edit: hittade 2 rediga jävlar: http://www2.blocket.se/view/3262244.htm?ca...&l=0&c=1&city=0' http://www2.blocket.se/view/3394716.htm?ca...&l=0&c=1&city=0 njaaa, nog föredrar jag en blanksvart duett med svinfeta bakdäck och ombyggda grymma headers på sidorna är det lagligt att sätta en ny motor, bortplugga och regga den som vanlig bil när man blir 18 btw funderar på att bygga en egen A-traktor och undrar om nån vet var man kan få tag på såna bakhjul som denna skönhet har: http://www2.blocket.se/view/3389235.htm?ca...&l=0&c=1&city=0 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 25 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2004 vanliga chrome mod fälgar.. finns på alvén & ingvarsson tror jag... har såna på buicken fast jag har satt dit spinners oxå.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 25 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2004 är det lagligt att sätta en ny motor, bortplugga och regga den som vanlig bil när man blir 18 Varför ska du byta motor om den du har går bra? Det du kan behöva göra är isf att byta växellåda mot en som inte är spärrad, eller, det beror ju på hur din är spärrad.. Förstår inte meningen med att regga en a-traktor till bil, gick i dom tankarna förut jag med när jag hade min duett, Men jag är inte säker på att jag hade velat ligga i 110 km/h med en svin mycket taksänkt duett, och eftersom styrningen glappar på 99% av alla duetter, så är det inte heller så kul och köra då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 25 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 september, 2004 varför? för att man måste ha mer klös än en b20 jag har ingen traktor ännu :'( men jag lär väl un-plugga den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emil_91 Skrivet 3 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2004 jasså? har du bilder? trist att i våran kommun får man en slags "epa raggar" stämpel om man har epa eller a-traktor och så tycker alla att man e fjantig nej men jag kan fixaa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 3 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2004 Både moppe och epa är så jävla töntigt!! Vänta tills ni blir 18 och skaffa en riktig BIL, era fåntrattar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts