robsebper Skrivet 24 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2004 Hej kommer man att kunna flyga flygplan på SA. Vad finns det för vapen. Om någon vet.Och om någon vet något mer om SA så skriv till:robsebper@hotmail.com. Haj svajs! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SteelWolf Skrivet 24 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2004 Ett hett tips är att läsa igenom detta. --------------->http://www.neoseeker.com/forums/index.php?fn=view_thread&t=433943 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 24 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2004 Nu ska jag klargöra lite regler för dig: 1. Det står unegfär över allt på hela internet att man KAN flyga i San Andreas. 2. De vapen vi vet kommer finnas med i SA står lite var som helst, det finns en sökfunktion där du själv kan leta. 3. Ja någon vet. 4. Ett diskussionsforum är inte en anslagstavla, så ingen kommer att maila dig. Vill du se de svar du har fått kan du titta hit igen, eller använda "Subscribe to this topic"-funktionen. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 24 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2004 De finns en internetsida som har adressen www.gtasajten.com och där till vänster på sidan kan du kolla på info om San Andreas. ps. haha Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 24 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2004 De finns en internetsida som har adressen www.gtasajten.com och där till vänster på sidan kan du kolla på info om San Andreas. ps. haha lol japp, snacka om pantad Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 24 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2004 jag har hört att man ska kunna åka bil på GTA: SA Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 24 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2004 jag har hört att man ska kunna åka bil på GTA: SA haha det där är min replik! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 24 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2004 haha det där är min replik! haha Vi kanske har en och samma hjärna eller något ? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
janne5050 Skrivet 24 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2004 Jag misstänker att man kan vara kriminell i GTA:SA Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 24 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2004 vet inte, till skillnad från de flesta här så har vi en, det är nog det Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 24 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2004 vet inte, till skillnad från de flesta här så har vi en, det är nog det Ojdå ett skämt på skämtet Bra jobbat polarn Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 24 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2004 Ojdå ett skämt på skämtet Bra jobbat polarn skämt? jag är 110% allvarlig! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 24 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2004 Vänta jag har hört att man kanska ska vara svart Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 24 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2004 Vänta jag har hört att man kanska ska vara svart hm.. det va inte så roligt Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 24 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2004 hm.. det va inte så roligt Tänkte att jag skulle dra till med ett skämt Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 24 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2004 Tänkte att jag skulle dra till med ett skämt Du kanske inte är född till komiker Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 24 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2004 Håll er till tråden, skärpning... Jag antar att du har fått ditt svar robsebper. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts