petter_69 Skrivet 24 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2004 förstår inte vad spelet går ut på längre? har gjort typ 51% av uppdragen men jag vet inte vars man kommer vidare, för det finns ju inget kvar att köpa nåmer, verkar de som? hjälp mig det är irriterande som fan... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 24 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2004 Kolla nån statslista så ser du vad du har kvar, tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 24 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2004 Du kan ju förklara för oss vad du har köpt, och vilka uppdrag du gjort, så kanske det är lättare att hjälpa dig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
stuffat Skrivet 11 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2004 du ska ju göra ALLA uppdragen på dom villor och företag som du har köpt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts