Perkav Skrivet 17 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2002 Jag hatar reklamen : Wah Wah, Wah Wah Wa Wah, That sound i love! e de nän mer än ja? Den E maximalt störande! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ge ta a Vajs Sitty Skrivet 17 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2002 Jag hatar reklamen : Wah Wah, Wah Wah Wa Wah, That sound i love! e de nän mer än ja? Den E maximalt störande! GIGGLE CREAM är det inte så??? PS.dax å ändra signatur Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 17 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2002 Jag hatar reklamen : Wah Wah, Wah Wah Wa Wah, That sound i love! e de nän mer än ja? Den E maximalt störande! Håller med!! den är jobbig!! men jag skrattar när jag hör den för den låtte rså sjuk WA WA WA WA WA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mobacko Skrivet 17 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2002 Jag tror att det heter "Getto Cream" och det är min favo reklam Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perkav Skrivet 17 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 november, 2002 (redigerad) Jag tror att det heter "Getto Cream" och det är min favo reklam URK! Redigerad 17 november, 2002 av Perkav Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mobacko Skrivet 17 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2002 URK! Den är bäst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ge ta a Vajs Sitty Skrivet 17 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2002 (redigerad) GIGGLE CREAM HETER DEN INTE GETTO CREAM Redigerad 17 november, 2002 av Ge ta a Vajs Sitty Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 17 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2002 Reklamen hör till radion... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hardcore Skrivet 7 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2003 Jo, jag hatar den också jävligt mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 7 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2003 Jo, jag hatar den också jävligt mycket. Nödvändigt att dra upp en tråd som är nästan 1 år gammal! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reefer Skrivet 7 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2003 Nödvändigt att dra upp en tråd som är nästan 1 år gammal! vaddå? är det bättre att han gör en ny då? P.S vad i.... gör den här i VC forumet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 7 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2003 Reklamen är från vc Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Davidos Skrivet 7 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2003 Det värsta är att den ena tjejen ligger en kvarts ton under den andra så det låter dissonant.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 7 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2003 har nog aldrig hört den lyssnar aldrig på radion Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 8 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2003 har nog aldrig hört den lyssnar aldrig på radion lyssnar du inte? eller kan du inte? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LeiF Skrivet 8 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2003 Den reklamen e ju kanske inte så bra. Den bästa är lätt Exploder: Evacuator Part II Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 8 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2003 Näh...reklamerna äger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MR_Lene Skrivet 8 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2003 Den borde förbjudas!!Jag HATAR den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 8 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2003 lyssnar du inte? eller kan du inte? har stängt av den... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 9 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2003 Jag hatar reklamen : Wah Wah, Wah Wah Wa Wah, That sound i love! e de nän mer än ja? Den E maximalt störande! rytmen dom använder när dom säger "wah wah" påminner om "no no" i den här låten (2 Unlimited - No Limit), några minns säkert att dom jobbiga smurfarna gjorde en cover på den på 90-talet, tror den hette nåt med "smurfig sommar". Jag kommer alltid att tänka på den låten när jag hör "wah "wah" reklamen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts