anders_142 Skrivet 23 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2004 tjena.. nu har jag börjat på en beetle.. ja skrev i det förr inlegget om en bmw men hitta ganska bra bluprints till denna.. aja va tycks? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
makker Skrivet 23 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2004 Det ser riktigt bra ut keep on working Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
anders_142 Skrivet 23 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 september, 2004 tack! ja ska börja me sjävla chassit nu.. ja gjorde ju tacket som sagt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 23 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2004 (redigerad) beetle tillverkades väl ab vw och inte av bmw... men bilden ser bra ut... Redigerad 23 september, 2004 av SAAB Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 23 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2004 beetle tillverkades väl ab vw och inte av bmw... men bilden ser bra ut... exakt, men hursomhelst var bilen hittills snygg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
anders_142 Skrivet 23 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 september, 2004 ok tack.. men asså ja fattar inet hur jag ska fixa inredning osv senare?? så ja får söka lite guider.. nån som kan nån lättläst bra guide utom den på zmodelers hemsida? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Conzue Skrivet 23 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2004 skit snyggt!!!! BMW Blatte Med Wax.Men de e Volkswagen som jort bettlen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 24 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2004 dra mig svanslänges, vi håller på med samme bil! Aja, ska lägga ner min för att dessa blueprints stämmer inte enligt mig () så därför pallar jag inte arbeta med den. Vi vill ha screenisar nue... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 24 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2004 ser jättebra ut hittils, du verkar ha fattat programmet utmärkt >men< du kan slösa lite mer polygoner om du vill Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
anders_142 Skrivet 24 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 september, 2004 asså om nån undrar så finns inte beetle längre... men asså hur gör man inredning osv? det blir ju inte automatiskt jue!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 24 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2004 på precis samma sätt som du gör bilen fast jobbigare, skaffa bara en bild på en stol och tänk ut hur du ska sätta polygonerna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts