Bubbli Skrivet 23 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2004 Jag hörde från en källa på lunarstorm (Han hette Lovefist) som sa att R* ska släppa en skiva med Lovefist som Gorillaz fast hårdrock... Coolt va . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 23 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2004 Det förvånar mig inte att DU tror på det... Men det gör nog ingen annan, lilla pojke. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 23 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 september, 2004 Varför då? Men det skulle vara coolt ändå eller hur...! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sc0rp Skrivet 23 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2004 Visst det vore tufft..men jag tycker ändå inte dom är bra så bryr mig inte speciellt mkt om det skulle inträffa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lofon Skrivet 25 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2004 skulle vart ascoolt! fast dom suger ju, men ändå... dom e ju så j*vla grymma! "We need some drugs pal!" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 25 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2004 låten på V-rock i VC är ju kung! vet inte hur många låtar det är med love fist i VC, men den jag menar är bra iallafall Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 25 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2004 Men, ofta man litar på någon som säger något från Lunarstorm.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 25 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2004 låten på V-rock i VC är ju kung! vet inte hur många låtar det är med love fist i VC, men den jag menar är bra iallafall Två låtar är det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
C-J Skrivet 26 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2004 hur får man horor på gta vc Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 27 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2004 Det min vän hör inte till ämnet Men om du envisas så får man hitta nått fnask, man stannar nära henne med bilen och så går hon in. Sen kör du till en lugn plats och då börjar bilen gunga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bossebass Skrivet 29 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2004 Isåfall måste dom lova att döpa den som i spelet; The number of the breast! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts