Hultenius Skrivet 23 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2004 Invision Power Board (IPB) 2 har nyligen lämnat betastadiet och är nu släppt i en finalversion. GTAsajtens Forum kommer därmed att uppgraderas till IPB 2 i helgen (troligtvis söndag). Exakt tidpunkt är inte bestämt än, men jag återkommer med det. Uppgraderingen kommer att ta flera timmar och under denna tid kommer forumet och hela GTAsajtens att vara offline. Mer info kommer under helgen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 23 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2004 WHOOPDEDOOO Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 23 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2004 JAAA! IPB 2 är så satans snyggt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 23 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2004 Bild på det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 23 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2004 Here... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SteelWolf Skrivet 23 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2004 Såg ju typ likadant ut som den gamla förutom att vissa ikoner har ändrats.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 23 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2004 Men det är ju skönare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 23 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2004 Såg ju typ likadant ut som den gamla förutom att vissa ikoner har ändrats.. Nej då, är du blind eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 23 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2004 Saeten vad söt IPB 2.0 är Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SteelWolf Skrivet 23 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2004 Såg ju typ likadant ut som den gamla förutom att vissa ikoner har ändrats.. Ja jag måste fan vara det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 (redigerad) Ursäkta att jag drar upp en skjuttans gammal tråd men varför har vi inte IPB 2.0.0? Redigerad 13 augusti, 2005 av -NightHawk- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 Ursäkta att jag drar upp en skjuttans gammal tråd men varför har vi inte IPB 2.0.0??? Förmodligen en kostnadsfråga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
[B][O][T] Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 För att använda 2.0.* så måste man köpa en licens, den version som används nu var gratis. Ser gärna att en uppgradering sker.... BOT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 Fan, jag som trodde det var en ny topic... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 Fan, jag som trodde det var en ny topic... LOL! Jag trodde också de. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 Fan, jag som trodde det var en ny topic... Jag med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 Jag med. Jag med! :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 (redigerad) Fan, jag som trodde det var en ny topic... Jag med...nä nu slutar jag spamma Redigerad 13 augusti, 2005 av Alpha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 Smarta som jag kollar ju på datumet i första posten. Det tycker man de gamla fossilerna här på forumet också borde göra för att förhindra att förödmjuka sig själva. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 Smarta som jag kollar ju på datumet i första posten. Det tycker man de gamla fossilerna här på forumet också borde göra för att förhindra att förödmjuka sig själva. Antagligen så trodde han det när han såg "IPB 2.0.0 Final" på index-sidan. trodde jag med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts