Karatemorfar Skrivet 22 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2004 Jag och några polare var ute i skogen idag.. Vi hade med 2 liter bensin, massor av glasflaskor, frigolit och bomber.. Vet inte om man får skriva om det här, men iaf så gjorde vi några Molotov och drig iväg på en sten. Alltså, det är något jag rekommenderar att testa, fast man ska ta det lugnt. Fy fan vilken eldsmäll det blev. Gjorde även en napalm smet på 2 dl och satt i en Kina-smällare i den. Det flög napalm som bara fan, en stor klump 4 meter bort. Jag bidrar med en film, det är jag som kastar. Ursäkta den dåliga kvaliten, det är min mobil + att du behöver QuicktimeKopia_av_Molotov_Cocktail.zip Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 22 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2004 Hahah soft Skulle vara kul o gör amen närmaste träd e på en kyrkogård . Så jag tror det inte blir något Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 22 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 september, 2004 Hahah soft Skulle vara kul o gör amen närmaste träd e på en kyrkogård . Så jag tror det inte blir något Du behöver ju inte träd? Räcker med en stor sten, och att om du slänger i ett träd så kommer du aldrig kunna släcka det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 23 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2004 jo men ja mena inte träd direkt typ öppen plats eller va man ska säga :/ Typ närmaste öppna platserna e plattan och kyrkogården. Så ja tror inte det blir så mkt molotov (asså bor i stan) Annars kan man ju alltid kanske göra det i spain Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 23 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2004 hahahha, den va gó Gurg; Gör det i spanien oh dom kommer tro att ETA sysslar med molotovs Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 23 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2004 humm.. när jag/vi gör molotovs så blir de ingen ''eldsmäll''.. bensinen bara ''rinner'' ut och tar fyr... hur mycket ´bensin har ni i flaskorna? 1/2? 2/3? eller är dom fulla? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urachez Skrivet 23 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2004 Gjorde även en napalm smet på 2 dl och satt i en Kina-smällare i den. Det flög napalm som bara fan, en stor klump 4 meter bort. 2 dl? Bah! Vi fyllde en 9:e liters balja med "napalm" av bensin och frigolit. Satan så roligt vi hade, råkade bränna ner en eldstad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 23 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2004 Coolt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 23 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2004 Måste bara fråga hur lägger man in filmer från mobilen till datorn? Nån USB-kabel eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 23 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 september, 2004 Måste bara fråga hur lägger man in filmer från mobilen till datorn? Nån USB-kabel eller? Gizmo: Vi har fullt med bensin Maxz: Beror på vad du har för mobil, annar så finns det IR port Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 23 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2004 Gizmo: Vi har fullt med bensin Maxz: Beror på vad du har för mobil, annar så finns det IR port jag o några vänner höll ju på med diverse små sprängladdningar men upptäckte att det inte var så säker hobby till slut! (dom brände ner ett kök när jag inte var med, som tur var) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gtamama Skrivet 23 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2004 vad ska man göra med filen man har laddat ner man kan ju inte öppna den ..asså när man öppnar mappen vad ska man göra med filen då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 23 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 september, 2004 vad ska man göra med filen man har laddat ner man kan ju inte öppna den ..asså när man öppnar mappen vad ska man göra med filen då Packa upp den? Du behöver Quicktime för att kunna se filmen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 23 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2004 en film vi har spelat in... kan säga att cocktail no.3 var en 1+ liters glasflaska.. hehe ungefär 6 mb.. du behöver.. eh.. windows media player för att spela den.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 23 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 september, 2004 en film vi har spelat in... kan säga att cocktail no.3 var en 1+ liters glasflaska.. hehe ungefär 6 mb.. du behöver.. eh.. windows media player för att spela den.. Vafan, ni får ju kasta iväg dem längre Annars så var den cool som fan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 23 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2004 (redigerad) Vafan, ni får ju kasta iväg dem längre Annars så var den cool som fan jaja.. men de var ju första gången! hehe.. vi var ju bara 5 ungdomar med 6 liter bensin.. (lol).. hade inget att göra.. dom som inte ser de så är de en dator vi fjuttar på i slutet... den brann i 4-6 timmar..!! Redigerad 23 september, 2004 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 23 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 september, 2004 jaja.. men de var ju första gången! hehe.. vi var ju bara 5 ungdomar med 6 liter bensin.. (lol).. dom som inte ser de så är de en dator vi fjuttar på i slutet... den brann i 3-5 timmar..!! Jaha, jag undrade vad det var för något.. Trodde det var en kartong eller något Men varför en dator? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 23 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2004 Jaha, jag undrade vad det var för något.. Trodde det var en kartong eller något Men varför en dator? hittade inget annat roligt att tända fyr på.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carolus XII rex suenica Skrivet 23 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2004 Filmen funkade konstigt nog inte för mig.. //Carolus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 24 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2004 Den funkade inte för mig heller. En kompis till mig gjorde några minicocktails han slängde dom på en grusplan men det hände typ inget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts