Nino Skrivet 17 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2002 Vad ska man göra efter att man har lämnat Phil Cassidy på sjukan? Jag har köpt dom flesta företagen och fastigheterna, har ca: 15 st Måsta man göra något speciellt för att komma vidare eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 18 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2002 Klara företag så du har 6 klarade företag + Print Works, sen ringer killen från Print Works och du får göra de 2 sista huvuduppdragen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 18 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2002 Hur Ska Man Göra för att Klara Cherry Poppers och Pole Position Club? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nino Skrivet 18 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 november, 2002 Jag märkte det, klarade storyn igår, men tack endå! Det vart lite svettigt i slutet :-) För att klara Cherry Poppers ska du köra med glassbilen och klara 50 eller 100 (vet inte vilket jag gjorde i alla fall 100) deals. Sen kör du tillbaka till Cherry Poppers, eller om man kanske kan kliva ut direkt? iaf så har du klarat det då. För att klara Pole Position Club ska du sitta och titta på strippan tills du har givit henne en viss summa pengar, vet inte riktigt hur mycket men jag har hört 600, jag gav iaf 1000 för att vara säker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts