STATUS Skrivet 22 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2004 Jag får inte ha den signaturbild som jag vill ha... Får massa bull att den är för stor. Så tex: Griimn skribb Add3 KalleR OBS tog bara er som ex... Derras signatur bild är ok??? Va fan dom är ju nästan lika stora dom... Ärligt talat... Skärp er... Ni sa då fan inget för typ 1½ år sen då jag hade en bild på volvos "R" bil. Det gick bra. Suck... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 22 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2004 så stor var den väl inte, och posta i "the one and only" nästa gång Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuperSwede Skrivet 22 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2004 du.. varva ner nårra hekto va? Din bild e för hög helt enkelt.. bara att inse.. alla andras signaturer har säkert lika många pixlar men på bredden istälet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 22 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2004 Dom får inte vara över 500x200. Bara att följa dom reglerna. Inte så svårt va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
STATUS Skrivet 22 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 september, 2004 du.. varva ner nårra hekto va? Din bild e för hög helt enkelt.. bara att inse.. alla andras signaturer har säkert lika många pixlar men på bredden istälet Ja men herre gud... Jorden går under baför lilla Status har en för stor bild... Kan se alla jävla fjollor springa på gatan och flänga med händerna... SUCK! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
STATUS Skrivet 22 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 september, 2004 Så nu ska dom la vara nöjda... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 22 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2004 Så nu ska dom la vara nöjda... Gör inte dubbel poster vill bara klaga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
STATUS Skrivet 22 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 september, 2004 Gör inte dubbel poster vill bara klaga. "1 November 1989" Tyvärr jag bråkar inte med snorvalpar hahaha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 22 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2004 "1 November 1989" Tyvärr jag bråkar inte med snorvalpar hahaha hehe n1 m8 fin signatur! men det finns en signatur topic!! haha retas bara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 22 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2004 Ja men herre gud... Jorden går under baför lilla Status har en för stor bild... Kan se alla jävla fjollor springa på gatan och flänga med händerna... SUCK!!! Ingen bryr sig om du har för stor.. Det är bara att alla måste ha samma regler.. Men vi kan ju alltid skaffa speciella regler bara till dig om det ska vara så.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 23 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2004 "1 November 1989" Tyvärr jag bråkar inte med snorvalpar hahaha han verkar ju vara betydligt mognare än dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts