STATUS Skrivet 22 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2004 Såg ingen som frågat men kanske ni har haft en diskution om det... Isåfall sorry att denna kom... Kommer GTA AS komma på CD skovor elelr en DVD skiva? Själv tycker jag så klart DVD... då slipper man ha flera skivor och man har allt på en. För om det är någon som Inte har en dvd läsare i sin dator så Köp en. Dom kostar ju inte mer än 200-300 spänn... Eller va tycker ni? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 22 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2004 Tänker du på pc? På Ps2 ska de iaf vara en dubbelsidig DVD-skiva (på 8.5 GB). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
STATUS Skrivet 22 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 september, 2004 Tänker du på pc? På Ps2 ska de iaf vara en dubbelsidig DVD-skiva (på 8.5 GB). Ja självklart mennar jag PC... Har spelat GTA VC på PS2 en gång... Och säger bara: "fan heller, PC bätte " *lol* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 22 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2004 lär ju krävas ganska snabb cd läsare om det inte ska vara några laddningstider mellan städerna.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
STATUS Skrivet 22 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 september, 2004 lär ju krävas ganska snabb cd läsare om det inte ska vara några laddningstider mellan städerna.. Jo men va kräver spelet da.. minst 12x typ... En dvd läsare är la uppe på 16-20x eller något... Så det är la inga problem... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AgamemnoN Skrivet 22 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2004 (redigerad) ok, först diskussion stavas med s, inte t, hatar när folk skriver fel på det Ja självklart mennar jag PC... Har spelat GTA VC på PS2 en gång... Och säger bara: "fan heller, PC bätte " *lol* För övrigt håller jag fullständigt med, fast tvärtom, kan inte köra något GTA spel på pc, förutom möjligen dom i 2D, men annars inget, störde mig som fan på det, men smaken e som baken Bryr jag mig inte så överdrivet mycket om vad den kommer på för format till PC, men tycker nog att den borde komma på DVD, eller också gör dom som vissa andra spel och släpper den på både CD och DVD... Redigerad 22 september, 2004 av AgamemnoN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CrAcKmAn Skrivet 22 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2004 om det kommer vara vanlig CD och att man måste bysa cd's helatiden så kan man juh ladda ner "crack", så slipper man juh byta. Och NEJ "crack" är inte olagligt, crack används till slippa byta eller sätta in cd-skivor för varje spel, så det är HELT lagligt! Därimot inte att ladda ner spel! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AgamemnoN Skrivet 22 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2004 Och NEJ "crack" är inte olagligt, crack används till slippa byta eller sätta in cd-skivor för varje spel, så det är HELT lagligt! Därimot inte att ladda ner spel! Rätta mig om jag har fel, men hörde någonstans att det är lagligt här i Sverige att ladda ner filmer, spel osv, men inte att dela ut dom och sprida vidare? Däremot om det är moraliskt rätt att göra det, det får någon annan avgöra, men med priserna som vi har idag, vem kan klandra dom? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 22 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2004 Tänker du på pc? På Ps2 ska de iaf vara en dubbelsidig DVD-skiva (på 8.5 GB). Nej den kommer inte vara dubbelsidig. fatta nån gång. AgamemnoN: Ja så är det. Fast spel och appz får man inte använda heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
STATUS Skrivet 22 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 september, 2004 Rätta mig om jag har fel, men hörde någonstans att det är lagligt här i Sverige att ladda ner filmer, spel osv, men inte att dela ut dom och sprida vidare? Däremot om det är moraliskt rätt att göra det, det får någon annan avgöra, men med priserna som vi har idag, vem kan klandra dom? Du har fel Nä men seriöst så är våra lagar rätt "lösa"... Mycket hål i dom än... Speciellt va det gäller nätet... Men håller me dig. Har också hört att du får ladda ner både spel musik film mm... Men du får inte dela vidare sen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 22 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2004 (redigerad) "The necessity of a PS2 dual-layer DVD is confirmed." Dubbellagrig då?! Taget härifrån Redigerad 22 september, 2004 av Simon_ume Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AgamemnoN Skrivet 22 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2004 "The necessity of a PS2 dual-layer DVD is confirmed." Dubbellagrig då?! Taget härifrån Tjah, känns som att nån form av DVD blir nödvändigt för PC versionen, annars kommer det ju bli en jäkla massa CDs... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 23 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2004 DL DVD = 8.7GB EN 80 Min CD = 700 MB 8700/700 = ungefär 12 Trevligt med 12 Cd Skivor att switcha mellan =P Förövrigt är det olagligt med crack. Bara så ni vet =) Går att liknas med att köra för fort på en öde landsväg, det ör olagligt, men ingen bryr sig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 23 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2004 Och NEJ "crack" är inte olagligt, crack används till slippa byta eller sätta in cd-skivor för varje spel, så det är HELT lagligt! Därimot inte att ladda ner spel! Grattis, någon har lyckats lura dig. Ändrar du så lite som en byte av EXE-filen så har du brutit mot licensavtalet. Däremot är det lagligt att ändra information direkt i RAM-minnet (utan att röra EXE-filen), men hur många crack är det som gör så? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 23 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2004 Alla PS2 spel är på DVD. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 23 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2004 Alla PS2 spel är på DVD. Uhm, ja. Men den här tråden handlade om PC. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscargn Skrivet 23 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2004 "The necessity of a PS2 dual-layer DVD is confirmed." Dubbellagrig då?! Taget härifrån Ja, och det är väldigt stor skillnad Och jag hoppas att de tar sitt förnuft till fånga och använder DVD till PC också. Jag menar, alla datorer som spelet fungerar på har ju DVD-spelare. Förutom vissa obskyra hemmabyggen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
STATUS Skrivet 23 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 september, 2004 Uhm, ja. Men den här tråden handlade om PC. Ja men det är inte många som bryr sig... Visst började det bra. Det gör det oftast alltid i alla trådar men spårar ur eller förstörs på olika sätt... Vanligt här tyvärr... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yoou Skrivet 23 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2004 Vad menas med en dubbel sidig DVD? Är det att man måste byta sida varje gång man åker till en ny stad eller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 23 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2004 Vad menas med en dubbel sidig DVD? Är det att man måste byta sida varje gång man åker till en ny stad eller. För fan det är 2 LAGER. Alltså den kan läsa genom det ena. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts