Mr.Magic Skrivet 22 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2004 Jag såg just reklam för wrestling på ZTV, här kan ni snacka om det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 22 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2004 Jag såg just reklam för wrestling på ZTV, här kan ni snacka om det! omg. det tror jag inte kommer att lyckas här... det är inte alls lika stort här som hemma i usa, men vem vet, det kanske finns en Hulk i er alla ändå... Jag tänkter i alla fal inte tita, sa man se så ska man se på riktigt, Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 22 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2004 Det kommer bli grymt, Wrestling är nostalgi! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 22 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2004 fan fan fan fan fan fan fan!!!! FAN! ahh har inte ztv längre för att farsan inte orkade pröjsa det, skit! jag älskar ju wrestling ahhh! Kan nån streama de till mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bashil Skrivet 20 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2006 Wow! I den officiella wrestlingtråden jag skapade (!) tyckte typ alla att det var skit! Synd att de som gillar/gillade det inte är här mer och ännu tråkigare att det inte sänds längre. Tankar från pwtorrents nu iallafall men p.g.a lagg och en massa är det inte lika kul. Antar att denhär tråden inte är nödvändig att ha kvar eller ta upp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts