Alle090 Skrivet 6 januari, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2008 (redigerad) 2x20" widescreen. Varför bara 5 alternativ när man kan ha 10? Fråga skapren.. EDIT: Ny Sida! -.-! Redigerad 6 januari, 2008 av Alle090 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 6 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2008 Lyckades jag? Håller med bilden... Den där bilden passade inte med ett dugg!!!! __________________________________________ Allihopa sluta gå off topic nu!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 6 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2008 19" TFT. +1. emo: Vad sägs om att rara den och skicka till mig via pm? För att vara något sånär på tråden så ska jag säga att jag verkligen skulle vilja ha en platt skärm! Gärna två stycken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 6 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2008 Fråga skapren.. Om inte jag misstänker fel så var det just vad han gjorde. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 6 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2008 Hur frågar man någon som inte finns? Skaparen är inte verifierad, eller så har han inget namn och vi kan inte editera första posten och på så vis inte heller pollen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 6 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2008 Hur frågar man någon som inte finns? Skaparen är inte verifierad, eller så har han inget namn och vi kan inte editera första posten och på så vis inte heller pollen. Spännande. Läste inte ens första posten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 6 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2008 Spännande. Läste inte ens första posten. Bajsbarn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 6 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2008 Jag har 19" Widescreen. Det var inte meningen att beställa det, jag råkade bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 6 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2008 Vad sägs om att rara den och skicka till mig via pm? För att vara något sånär på tråden så ska jag säga att jag verkligen skulle vilja ha en platt skärm! Gärna två stycken. Oh oh oh! Mig med! Jag skulle också väldigt gärna ha två skärmar, kommer antagligen skaffas om jag någon gång fixar mitt rum så jag slipper ha TVn på skrivbordet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 6 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2008 Har en 17" LCD Widescreen på min käre laptop Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 7 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2008 (redigerad) Jag har en 19" lcd, *läser på skärmen* SyncMaster 940BF (knappast en penisförlängare men den duger). Btw fick jag en ful repa i skärmen idag när jag transporterade den men jag lyckades fixa eländet mha lite vaselin och hushållspapper! Dagens sanning! (Fel forum? ) Redigerad 7 januari, 2008 av Umberto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 7 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2008 Jag har en 19" lcd, *läser på skärmen* SyncMaster 940BF (knappast en penisförlängare men den duger). Btw fick jag en ful repa i skärmen idag när jag transporterade den men jag lyckades fixa eländet mha lite vaselin och hushållspapper! Dagens sanning! (Fel forum? ) Jag har SyncMaster 940BW. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 7 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2008 21" CRT! Väger över 40 kilo! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 7 januari, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2008 21" CRT! Väger över 40 kilo! 40 Kg? Är du seriös? CRT? Liksom 40 liter mjölk, 40 st mjölk paket Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 7 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2008 40 Kg? Är du seriös? CRT? Liksom 40 liter mjölk, 40 st mjölk paket Mina mjölkpaket innehåller 2 liter. Sen snälla, vad tror du? 40 kg? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 7 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2008 Jag har SyncMaster 940BW. Ohwooh, you think you're special Ohwooh, you think you're something else Ok, so you got a SyncMaster 940BW... That don't impress me much! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 7 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2008 Mina mjölkpaket innehåller 2 liter. Va mätt och glad barnet ska bli Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 7 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2008 21" CRT! Väger över 40 kilo! Samma, fast 22" Gammal hederlig NOKIA Multigraph 445M Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 7 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2008 (redigerad) Va mätt och glad barnet ska bli Men haha Någon som har koll på hur stor skärm man kan ha när man sitter så långt ifrån som man vanligtvis gör framför datorn, utan att det blir för stort? För det är ju onekligen bekvämare att göra saker på en lite större skärm, med lite högre upplösning. Men när vänder det och blir "jobbigt stort"? Det är ju många som har ganska stora, som säkert är skönt om man ser på film och sitter en bit ifrån, men hur är det att sitta vanligt framför de? Redigerad 7 januari, 2008 av Qouad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 7 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2008 19" lcd, på laptopen 15" Widescreen Vote:19" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts