emo Skrivet 6 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2008 jaså trodde det var en CRT skärm... Ursäkta Man ska aldrig be om ursäkt, man säger fuck off, och flip the bird Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 6 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2008 19 tum har jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 6 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2008 Man ska aldrig be om ursäkt, man säger fuck off, och flip the bird Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 6 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2008 Här var'e 17 tum Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 6 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2008 Fuck off!, 'flipping the bird' nämen seriöst, erkänn att du har en hel mapp med bilder som du kan använda i sånna här situationer, massa katter och shit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 6 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2008 2x19" SyncMaster 913 samt 940n. Duger bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 6 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2008 Fuck off!, 'flipping the bird' nämen seriöst, erkänn att du har en hel mapp med bilder som du kan använda i sånna här situationer, massa katter och shit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 6 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2008 I rest my case. Case closed Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 6 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2008 *bild* Eudoros är en liten wannabe /b/ som snor sina bilder från 4chan och försöker få dom att sitta lika fint här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 6 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2008 I rest my case. Case closed Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 6 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2008 (redigerad) Eudoros är en liten wannabe /b/ som snor sina bilder från 4chan och försöker få dom att sitta lika fint här. Det och han har en signatur som får mig att tänka på att han är en child molester, tejpar dem, tar foton och sen gör sin business! äckelpojk Redigerad 6 januari, 2008 av emo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 6 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2008 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 6 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2008 (redigerad) Eudoros är en liten wannabe /b/ som snor sina bilder från 4chan och försöker få dom att sitta lika fint här. Jag tog den från Topp3 juuu, brukar aldrib besöka 4chan itself. Det och han har en signatur som får mig att tänka på att han är en child molester, tejpar dem, tar foton och sen gör sin business! äckelpojk Dra new era-kepan bakåt, hämta tejpen och du skall få dig en rundtur. Redigerad 6 januari, 2008 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 6 januari, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2008 (redigerad) *Bild* I rest my case. Case closed Eudoros är en liten wannabe /b/ som snor sina bilder från 4chan och försöker få dom att sitta lika fint här. *Bild* Det och han har en signatur som får mig att tänka på att han är en child molester, tejpar dem, tar foton och sen gör sin business! äckelpojk ________ EDIT: Nån som lyckats spräcka sin skärm? Hmm.. Joe Dirt? Redigerad 6 januari, 2008 av Alle090 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 6 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2008 ________ EDIT: Nån som lyckats spräcka sin skärm? Hmm.. Joe Dirt? Vadå... Först blev det kraftigt vitt i mitten... Sedan luktade det brännt, Sedan rök det om skärmen... Vet inte hur jag lyckades men Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 6 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2008 19" TFT. +1. emo: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 6 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2008 Eudoros är en liten wannabe /b/ som snor sina bilder från 4chan och försöker få dom att sitta lika fint här. BUUUUUUUUUUUUUURNED! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 6 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2008 emo: Lyckades jag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 6 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2008 Konstigt, när jag skulle rösta på 17" så stod det att jag redan hade röstat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 6 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2008 2x20" widescreen. Varför bara 5 alternativ när man kan ha 10? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts