tejwarius Skrivet 22 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2004 Kan nån förklara varför Rockstar verkar hålla inne med nyheter? Det känns som det var hur länge sen somhelst som nån speltidning rapporterade nånting nytt. Kan det vara så att Rockstar redan har offentiliggjort alla "stora" detaljer så att det råder brist på nya "scop" för speltidningarna? Det var ju beräknat att en uppdatering av hemsidan skulle äga rum i helgen, men det var tyvärr bara ett rykte. Nu snackar ju folk om att det kommer att ske nu till helgen, men man kanske inte borde hoppas för mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 22 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2004 Det borde nog komma en stor uppdatering när som helst, eftersom det var drygt en månad sen senaste uppdateringen var (med trailer och köret), rätta mig om jag har fel... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 22 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2004 Är 99% säker på att det kommer en ny trailer i helgen, september trailern. VC har en augusti- trailer, september- trailer och en oktober- trailer. Sen kommer nog kartan över SF också. Förresten var det inget rykte att det skulle bli en SF uppdatering i helgen, Hultan fick ju mail om det av R* själva. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 22 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2004 Ja, sannolikheten att något händer i helgen är stor. Det är bara att stå ut i torkan. Snart faller regnet igen Vi i webringen är lovade nya tidsexklusiva SA-bilder med, innan oktober. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 22 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2004 Ja, sannolikheten att något händer i helgen är stor. Det är bara att stå ut i torkan. Snart faller regnet igen Vi i webringen är lovade nya tidsexklusiva SA-bilder med, innan oktober. håhå hultan, hos mig har regnet öst ner i flera timmar redan.. Hoppas verkligen på en trailer snarT! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 22 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2004 Jag hoppas verkligen att de blir en uppdatering i helgen! Man börjar bli sugen på att få se mer av spelet, typ SF och kanske några nya fordon (har läst att de ska finnas Cement blandare). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 22 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2004 dom kanske håller inne för att folk inte ska tröttna på det =P.. ja börar iaf tröttna på det.. känns som man vet rätt mycket redan, hoppas att rockstar håller inne på nåra riktigt stora saker i spelet så det blir lite överrasking när man spelar det =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts