Jump to content

Vi gillar...


Tigern
 Share

Recommended Posts

Håller med all sport som du sa och då menar jag all sport... Även ifall boxning är skoj så är det 2 (om dom inte redan är det så lär dom bli det) korkade killar som bara kommer dit för att slåss liksom...

Kommer frå ASIG kritik men detta är inget jag tycker men

Golf=Snobbandy.

Moderatbandy även kallat :D

Hmm Tigern tror du din tjej känner sig hedrad när hon kommer sist i din lista bland snygga tjejer? :huh:

EDIT: Några fina tjejer.

Britney

Jessica Simpson

Elin Nordegren

Darlene Kurtis

Jordan

Christina Aguilera

Emelie (my chick  )

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

varför slå en boll med en klubba till ett litet hål 300 meter bort när man kan köra bil dit och lägga ner det :)

Det är ju det som är den rooliga utmaningen... Men utmaningar kanske inte är något för er riktiga fjollor.

Nog snackat om detta åter till ämnet...

EvilOL/ ähh, får hon inte reda på det så tar hon väl antagligen ingen skada... <_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

ok, uttryckte mig lite fel, tycker att fjollfaktorn är rätt hög, tänker då mest på feta gubbar i 50års-åldern som går runt med grejer för 40 000, även om de suger på det.

Finns många puckon på golbanorna, som tror att de är så bra, har grejer för flera tusen, men är både skitdåliga och puckade.

Jag säger ju inte att alla som spelar golf är fjollor, men sporten i sig är allt lite fjollig, slå med en klubba på en liten boll, ner i ett hål <_<

Men att sitta hemma framför datorn 24/7 är ju asballt!!!!!!!

*NOT*

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...