makker Skrivet 23 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2004 Tycker osså fotboll är meningslöst. Bara sparka en boll i ett mål. Hur kul är det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 23 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2004 Tycker osså fotboll är meningslöst. Bara sparka en boll i ett mål. Hur kul är det sport i sig är meningslöst. hockey: ett gäng pulver som jagar en svart sak på isen och gör illa varann för att få tag på den. korkat. Fotboll: ungefär samma fast ett läderklot. osv. kommer få mycket kritik om detta nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 23 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2004 Håller med all sport som du sa och då menar jag all sport... Även ifall boxning är skoj så är det 2 (om dom inte redan är det så lär dom bli det) korkade killar som bara kommer dit för att slåss liksom... Kommer frå ASIG kritik men detta är inget jag tycker men Golf=Snobbandy. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 23 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2004 Fotboll, Bilar, Film, Rollspel, Mopeder, Datorer, Humor, WWII m.m. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 23 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2004 Håller med all sport som du sa och då menar jag all sport... Även ifall boxning är skoj så är det 2 (om dom inte redan är det så lär dom bli det) korkade killar som bara kommer dit för att slåss liksom... Kommer frå ASIG kritik men detta är inget jag tycker men Golf=Snobbandy. Moderatbandy även kallat Hmm Tigern tror du din tjej känner sig hedrad när hon kommer sist i din lista bland snygga tjejer? EDIT: Några fina tjejer. Britney Jessica Simpson Elin Nordegren Darlene Kurtis Jordan Christina Aguilera Emelie (my chick ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 23 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2004 Darlene Kurtis Hon heter DALENE Kurtis din obildade apa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 23 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2004 Gitarr (mest Ibanez för ögonblicket), Iron maiden, Musik (metal), Helger, lov. Kommer inte på något mer nu men uppdaterar ifall något skulle dyka upp i mitt huvud Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Korven Skrivet 23 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2004 Jag gillar Cola typ spel n shit dator music (specielt från Psychopatic records) och det jag gillar mest av allt....... Att vara lat och oduglig och sluta tidigt jag önska jag hade en digital camera så ni skulle få se mitt rum jag svär man blir nästan upäten av smutsen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 24 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2004 Film Musik Gymnasiet Aikido Onimusha-spelen Tjejer Alla på detta forum Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 24 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2004 Jag gillar Mikolan Tjejer Party Cola Metal Gear Solid GTA Datorer.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 24 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 september, 2004 Hon heter DALENE Kurtis din obildade apa ojdå, ursäkta mig... Extra kort stubin idag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 24 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 september, 2004 varför slå en boll med en klubba till ett litet hål 300 meter bort när man kan köra bil dit och lägga ner det Det är ju det som är den rooliga utmaningen... Men utmaningar kanske inte är något för er riktiga fjollor. Nog snackat om detta åter till ämnet... EvilOL/ ähh, får hon inte reda på det så tar hon väl antagligen ingen skada... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 24 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2004 ok, uttryckte mig lite fel, tycker att fjollfaktorn är rätt hög, tänker då mest på feta gubbar i 50års-åldern som går runt med grejer för 40 000, även om de suger på det. Finns många puckon på golbanorna, som tror att de är så bra, har grejer för flera tusen, men är både skitdåliga och puckade. Jag säger ju inte att alla som spelar golf är fjollor, men sporten i sig är allt lite fjollig, slå med en klubba på en liten boll, ner i ett hål Men att sitta hemma framför datorn 24/7 är ju asballt!!!!!!! *NOT* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 24 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2004 Hmm.. Datorn GTAsajten Pizza sex Sofie.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 25 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2004 Det är ju det som är den rooliga utmaningen... Men utmaningar kanske inte är något för er riktiga fjollor. Bra sagt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 25 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2004 Vi gillar R* som är så snälla och uppdaterar San Andreas officiella hemsida! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 25 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2004 Moderatbandy även kallat Här är det mer känt som Rikemansbandy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 25 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2004 Man ska ta reda på dom man älskar... Jag gillar en tjej väldigt stakt nu.. Vi gillar varandra tror jag . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 25 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2004 Man ska ta reda på dom man älskar... Jag gillar en tjej väldigt stakt nu.. Vi gillar varandra tror jag . Testa att fråga henne om hon gillar dig? Så behöver du inte tro, då vet du... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 25 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2004 Men jag vet att hon tycker jag är assöt och så... så jag vet vad hon tycker men jag är inte 100% mer 99,9% haha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts