Donkeey Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 ja har sett dom men vet inte från vilken sida... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 jag menar att jag läste i nån artikel att när dom var där så var det ju en från R* som spelade san andreas och då läste jag att han som spelade hade spawnat en dodo för det tar så långt tid att köra... mjo men det var väll i ett uppdrag, där det spawnades en dodo automatiskt för att det skulle ta för lång tid att köra bil till stället man ska till.. alltså inget fusk.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alias Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 Jag hoppas att det kommer fusk för oändligt liv. Det kan man ju använda när man klarat spelet och bara har lust att döda och spränga en massa, när man har oändligt kan man ju t.ex. få typ 6 wanted stars så d kommer tanks, helikoptrar,fbi o militären. Fast å andra sidan är det ju inte precis någon utmaning att köra spelet om man har oändligt liv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
daggeman Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 Jag har sett ett pengar fusk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simba Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 Alla "Roliga" fusk hoppas jag på typ low gravity, dom fick VC att räcka ännu lite längre, var kul att dra på alla möjliga fusk och bara leka. Penga/hälsa/vapen etc. är inte så nödvändiga. Men varför sitter man och grubblar över vilka FUSK som kommer finnas? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Brinckster Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 kör alltid spelen seriöst från början.. sen när man klarat det eller suttit fast i det i all evighet fortsätter man spela det seriöst.. sen sätter man igång spelet med action replay och lattjar runt på en ny sparfil med AR får ni de ultimata koderna för alla åldrar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Buzz_40 Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 kör alltid spelen seriöst från början.. sen när man klarat det eller suttit fast i det i all evighet fortsätter man spela det seriöst.. sen sätter man igång spelet med action replay och lattjar runt på en ny sparfil med AR får ni de ultimata koderna för alla åldrar själv så gör jag bara första uppdraget utan fusk... asså dom man ska stjussa folk på... sen så kommer fusken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kidder47 Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 Fusk e för noobs! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alias Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 Fusk e för noobs! är det därför du använder fusk så ofta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Richard_I Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 Man klara ju ut spelet först. Senare när man "leker" runt och letar efter nya ställen kan man ju göra tex. armour cheat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NastyCrew Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 Är det non som har spelat GTA SA ?!?!?!....i så fall mog1 och ladda ner de!....gta sa köpter man!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gudfar Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 gta sa köpter man!!!!!!!!! Bara för att vara lite petig Köpter vad är det+?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts