Jump to content

Vilka fusk tror ni kommer att finnas?

yoou
 Share

Recommended Posts

jag menar att jag läste i nån artikel att när dom var där så var det ju en från R* som spelade san andreas och då läste jag att han som spelade hade spawnat en dodo för det tar så långt tid att köra...

mjo men det var väll i ett uppdrag, där det spawnades en dodo automatiskt för att det skulle ta för lång tid att köra bil till stället man ska till.. alltså inget fusk..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag hoppas att det kommer fusk för oändligt liv. Det kan man ju använda när man klarat spelet och bara har lust att döda och spränga en massa, när man har oändligt kan man ju t.ex. få typ 6 wanted stars så d kommer tanks, helikoptrar,fbi o militären. Fast å andra sidan är det ju inte precis någon utmaning att köra spelet om man har oändligt liv :P:rolleyes::teehee:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

kör alltid spelen seriöst från början.. sen när man klarat det eller suttit fast i det i all evighet fortsätter man spela det seriöst.. :)

sen sätter man igång spelet med action replay och lattjar runt på en ny sparfil :huh: med AR får ni de ultimata koderna för alla åldrar ;)

själv så gör jag bara första uppdraget utan fusk... asså dom man ska stjussa folk på... sen så kommer fusken :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor