yoou Skrivet 22 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2004 Jag satt och tänkte på vad det skulle kunna finnas för fusk på SA, men jag undrar vad ni tror. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
color Skrivet 22 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2004 kommer väll finnas ungefär samma fusk som på alla andra gta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 22 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2004 jo, vapen fusk och skit . hoppas det kommer något roligare fusk nu typ som naken fusket i GTA2 :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Streetwave Skrivet 22 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2004 Jag hoppas verkligen att det inte finns några fusk alls. I och med att uppdragen ska bli lättare ju längre tid man sitter fast på det borde räcka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 22 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2004 Som vanligt hoppas man ju på att det inte kommer några fusk, vilket det alltid gör på alla spel typ. Men det blir väl dom vanliga, kanske någon ny förhoppningsvis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sc0rp Skrivet 22 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2004 Jag hoppas verkligen att det inte finns några fusk alls. I och med att uppdragen ska bli lättare ju längre tid man sitter fast på det borde räcka. Jag hoppas det finns fusk , ingen som tvingar dig å använda fusk , det är frivilligt Det vore roligt att leka lite med fusk om man har klarat spelet och inte har nåt å göra ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 22 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2004 Jag satt och tänkte på vad det skulle kunna finnas för fusk på SA, men jag undrar vad ni tror. spelet har inte ens kommit och du sitter och funderar vad de ska finns för fusk.. Va fan är fel på dig pöjk?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 22 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2004 hoppas att det inte finns några fusk... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
STATUS Skrivet 22 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2004 Hoppas man kan vara odödlig isåna fall... Så man kan leka extra mycket hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
makker Skrivet 22 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2004 spelet har inte ens kommit och du sitter och funderar vad de ska finns för fusk.. Va fan är fel på dig pöjk?? w00rd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AgamemnoN Skrivet 22 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2004 Jag hoppas det finns fusk , ingen som tvingar dig å använda fusk , det är frivilligt Det vore roligt att leka lite med fusk om man har klarat spelet och inte har nåt å göra ! Håller med dig, kan alltid vara skoj å leka lite när man har klarat spelet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
porre Skrivet 22 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2004 Hmm antagligen samma vanliga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 23 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2004 Det kanske blir som i James Bond (E or N) att man typ låser upp olika fusk genom att klara uppdrag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 23 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2004 Hatar fusken på Everything or nothing, as svåra att få Usch! Jag tycker det kul med fusk om man har klarat spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AlexXx91 Skrivet 23 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2004 jag läste nån stans att dom på rockstar spawnade en dodo för att det hade tatt för lång tid att köra eller nåt liknande Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lofon Skrivet 23 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2004 jag läste nån stans att dom på rockstar spawnade en dodo för att det hade tatt för lång tid att köra eller nåt liknande Vaa?! vad menar du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 23 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2004 Det ska inte komma nåt fusk alls.... Men när man klarat 100 % gör det absolut inget om man får oändligt med skott och sånt som vissa använder för att klara spelet så snabbt som möjligt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 23 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2004 jag vill att det ska komma fusk! jag fuskar inte när jag gör uppdrag men det är alltid roligt att leka runt med fusk ... brukar spara efter uppdrag sen fuskar jag och leker runt sen uppnar jag min sparfil och lirar vidare så jag använder inte fusk när jag lirar seriöst! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AlexXx91 Skrivet 23 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2004 jag menar att jag läste i nån artikel att när dom var där så var det ju en från R* som spelade san andreas och då läste jag att han som spelade hade spawnat en dodo för det tar så långt tid att köra... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kahuna Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 surfade lite och hittade det här http://www.cheatplanet.com/ps2cheats/grand...san_andreas.htm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts