Wild_hawk Skrivet 17 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2002 (redigerad) tjenna jag har hittat mitt gammla spel osm jag gjorde förut de tär bara att lada ner det på: sp mumie hoppas att ni gillar den!! spelet har fått: 14 poäng hitils! Redigerad 17 november, 2002 av Wild_hawk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 17 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 november, 2002 så vad tycker ni? som har ladat ner spelet och fått det funka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 17 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2002 så vad tycker ni? som har ladat ner spelet och fått det funka Säg vad det är för spel så kanske jag laddar ner det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 17 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 november, 2002 Säg vad det är för spel så kanske jag laddar ner det. det är ett spel som ska vara som filmen The mummy men är ej som det, och south park figurer i stället för dom orginala gubbarna i filmen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 17 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2002 Den funka inte att installera. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 17 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 november, 2002 Den funka inte att installera. konstigt..för stellhell gick det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 17 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2002 Japp det gjorde det... Prova att lägga det i en annan mapp... Men, min installation hakade upp sej på 100% men det är bara att köra ctrl+alt+del och öppna mappen ni lägger spelet i.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 17 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2002 Mitt funka och det var kul!! Vilket program?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 17 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 november, 2002 Mitt funka och det var kul!! Vilket program?? Klick and Play Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 17 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2002 Var får man det!! Är det svårt?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 17 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 november, 2002 ni ser de tdär som står i början av spelet CREATED BY CARTMANS ASS det kallar jag och min kompis låsas spel firma så om ni undrar vad det menas med det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 17 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 november, 2002 Var får man det!! Är det svårt?? på: www.clickteam.com kan man lada ner det. det är rätt så svårt att gjöra spel med men efter ett tag när man har lekt sig fram så kan man det! mig tog det bara 4 år att lära mig gjöra spel med det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 17 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2002 Jo nu funkade det men jag har en fråga: Hur hoppar man? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 17 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 november, 2002 Jo nu funkade det men jag har en fråga: Hur hoppar man? Shift om du menar första bannan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 17 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2002 på: www.clickteam.com kan man lada ner det. det är rätt så svårt att gjöra spel med men efter ett tag när man har lekt sig fram så kan man det! mig tog det bara 4 år att lära mig gjöra spel med det Då är jag 17 år och orkar nog inte hålla på med spel då!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 17 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 november, 2002 så gillar ni spelet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 17 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2002 Ja men som sagt hur hoppar man?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 17 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 november, 2002 Ja men som sagt hur hoppar man?? PÅ SHIFT OM DU MENNAR FÖRSTA BANNAN!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 17 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2002 Man använder bara piltangenterna, shift, ctrl, och space... 1:a banan: Använd pitangenterna+ shift 2:a banan: Använd bara piltangenterna 3:e banan: Använd piltangenterna+ctrl tror jag de va 4:e banan: BOSS!! har inte klarat den.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 17 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 november, 2002 Man använder bara piltangenterna, shift, ctrl, och space... 1:a banan: Använd pitangenterna+ shift 2:a banan: Använd bara piltangenterna 3:e banan: Använd piltangenterna+ctrl tror jag de va 4:e banan: BOSS!! har inte klarat den.. bra guide Stellhell! tack! så hur många poäng ger ni mitt och min kompis spel? 1 till 10 allså! hoppas att ni gillar den mer än vad ni gillade min ARTIKEL SUCk snyft Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts